1 igi bylo wpyte, pamietam ze ta technologia generowania terenu to bylo cos nowego, szczegol ze np poza baza to nic totalnie sie nie dzialo w tych gorach xd teraz raczej przejdzie bez echa ale sprawdze z ciekawosci
@hekktik: Kanciaste to były obydwie, no i faktycznie deko inny typ gry. Tyle że IGI mogłoby sobie pozwolić na lepsze tekstury i modele bo teren był ograniczony i poza wybranym obszarem był generyczny. W przypadku OP był to w pełni otwarty świat, obsługa wszystkiego co jeździ, pływa i lata. Widok FPS i zza plechów, taktyka kompletnie na innym poziomie, zarządzanie drużyną (OP też był i jest wykorzystywany w wojsku), etc.
@hekktik: Będąc na etapie rozwojowym pierwotniaka trudno zauważyć, że gry zostały wydane prawie w tym samym czasie i były na ten czas naturalnymi konkurentami. Oprócz dość komicznego Delta Force wiele więcej do porównań nie było. Z jakichś powodów IGI zakończyło żywot na 2 wydanej w 2003 r.
@Orjion: A wiesz dlaczego była trudna? Bo nie było zapisów. Mogłeś tylko zacząć poziom od nowa. I to było w niej najlepsze - wyzwanie. Skończyłem, ale niektóre poziomy to była męka:)
Komentarze (18)
najlepsze