Media Expert znowu coś kręci z konsolami PS5.
Tydzień temu (18 maja) zamówiłem konsolę przez ich stronę. Na stronie pokazywała się informacja "Termin wysyłki 1-3 dni". Dla porządku dodam, że zamówiłem też kilka innych produktów, jednak wszystkie miały adnotację "u Ciebie dzisiaj" i w związku z tym nie mają wpływu na resztę sprawy - zresztą mam tego niezależne potwierdzenie.
Dzisiaj, po tygodniu czekania, ze statusem zamówienia nadal "oczekuje na realizację", postanowiłem skontaktować się z Media Expert i napisałem im maila, w którym spytałem co się dzieje z moim zamówieniem. Pani z obsługi klienta odpisała:
Aha. No ciekawe. Postanowiłem dopytać o który produkt chodzi:
Otrzymałem kolejną odpowiedź:
Czyli chodzi o konsolę, nie o inne produkty i "nie są w stanie podać konkretnego terminu wysyłki". Tymczasem na stronie Media Expert (screen z dzisiaj):
No ładnie.
Da się coś z tym zrobić? Sami z siebie pewnie będą mieli to w głębokim poważaniu, ale może można gdzieś zgłosić takie... interesujące praktyki?
Komentarze (2)
najlepsze
Jedyny plus, że dzięki temu nauczyłem się nigdy za nic nie płacić z góry. Jak płaci