Zamówiłem Kombi, przyjechał Hatchback
Pomóżcie mi rozpowszechnić sprawę. Zamówiłem auto Kię Ceed SW. Przyjechał Ceed ale w wersji Hatchback. Chciałem kupić auto z większym bagażnikiem dla rozwoju swojej firmy i dla łatwiejszego poruszania ponieważ jeżdżę na wózku i bez auta to jak bez ręki. Salon nie chce za bardzo współpracować
MiloO94 z- #
- #
- #
- #
- #
- 233
Komentarze (233)
najlepsze
I podejrzewam, że OP też ma podobne zapisy.
Takie sytuacje - pomylono wersję, kolor, elementy wyposażenia - od czasu do czasu zdarzają się w każdej marce.
Wg mnie, no niestety przytrafiła się pomyłka, OP miał pecha, i
Zastanawia mnie, jak powinno wyglądać wg Ciebie czy OPa "normalne" rozwiązanie takiej sytuacji?
Bo na razie, to tylko widzę podejście "nie podoba mi
W komentarzach pisał 3k, więc jak nawet zwrócą dwukrotność to nadal są to psie pieniądze w całokształcie auta
Cham się uprze i mu daj.
No, skąd wezmę, jak nie mam?
@Ozeszqu: bez ekranów, radia itp.
Ogólnie jest teraz taki trend że salony próbują często rozwiązać już podpisane umowy pod różnym pretekstem, bo dziś takie czasy że samochód "z placu" można sprzedać drożej niż zamówiony (bo się bardzo długo czeka).
Natomiast czy masz szansę coś z tym zrobić - Zgaduję że niestety nie. Oddadzą Ci wpłacone pieniądze i
1. Poradź się prawnika
2. Jeśli nadal uważasz że jednak wykop pomoże Ci rozwiązać sprawę - patrz pkt.1
Zobaczysz jak szybko się znajdzie, nie u nich to u innego dealera. ( ͡° ͜ʖ ͡°)