@Snacz: pasuje tutaj stare chińskie przysłowie. "Jeżeli klucz otwiera wiele zamków to jest to dobry klucz, jeżeli jednak zamek może być otworzony wieloma kluczami to jest to ch**wy zamek"
@Altar: Bo już w tych czasach "ruscy" przywozili kłódki magnetyczne. W kluczu i w kłódce była kombinacja magnesów i jeden komplet kluczy pasował tylko do właściwej kłódki. Innej nie można było otworzyć.
Jak przeczytałem płaski klucz i ukryty zamek pomyślałem o innym rozwiązaniu, które ojciec miał na działce, w drzwiach szopy. Poniższa zasuwa zamontowana od wewnątrz, odpowiednio by zamknąć drzwi i nie było widać na czym polega blokada drzwi ;) a z zewnątrz, ciut wyżej mały otwór, który można dodatkowo zamaskować, przez który wkładało się płaski wihajster z zawiasem w 1/3 długości. Po włożeniu do otworu, po przesunięciu przez szerokość drzwi opadała część na
Spokojnie spokojnie, złodzieje najnowsze auta kradną, wiec to chyba do użytku własnego głównie takie rozwiązanie.
@imdejv1: Akurat customowe zabezpieczenia są najlepsze i najtrudniejsze do rozpykania ;) I ta zasada sprawdza się w komputerach i sprawdza się w bramie garażowej.
Natomiast w autach masz standaryzowane rozwiązania i przez to są podatne. Nauczysz się otwierać jeden? To w każdym innym egzemplarzu tego typu też to działa.
Komentarze (56)
najlepsze
Poniższa zasuwa zamontowana od wewnątrz, odpowiednio by zamknąć drzwi i nie było widać na czym polega blokada drzwi ;) a z zewnątrz, ciut wyżej mały otwór, który można dodatkowo zamaskować, przez który wkładało się płaski wihajster z zawiasem w 1/3 długości. Po włożeniu do otworu, po przesunięciu przez szerokość drzwi opadała część na
@imdejv1: Akurat customowe zabezpieczenia są najlepsze i najtrudniejsze do rozpykania ;)
I ta zasada sprawdza się w komputerach i sprawdza się w bramie garażowej.
Natomiast w autach masz standaryzowane rozwiązania i przez to są podatne.
Nauczysz się otwierać jeden? To w każdym innym egzemplarzu tego typu też to działa.