Szykuje się wielka wojna o prawo do naprawy!
Giganci technologii nie są zainteresowani zwiększeniem uprawnień konsumentów do napraw uszkodzonych urządzeń. Zdarza się, że naprawa sprzętu jest niemożliwa, gdyż elementy są tak mocno przyklejone do obudowy, że otwarcie urządzenia niszczy je. Po stronie konsumentów staje Biały Dom i Unia Europejska
osetnik z- #
- #
- 252
- Odpowiedz
Komentarze (252)
najlepsze
Działu marketingu na całym świecie siedzą się i głowią jak swoje gownoorodukty ubrać w papierek ekologii żeby tępy konsument na zachodzie to łyknął xD
W tej dziedzinie musi zajść rewolucją której nacisk musi wymusić nawet siłą konsument, oligopole nie śpią.
... ale ostatnio z córką biegaliśmy za lapkiem do szkoły. No i wiadomo, nastolatka to musi być ładne - a tata, że musi być tanie i naprawialne. Stanęło na Microsoft Surface Laptop - ale nie ten z odpinaną klawiaturą
Mimo gadek o ekologii itd... kapitan państwo pewnie za 10 lat odkryje problem i dopiero wtedy wymusi długie okresy gwarancji. Żenada.
@WaveCreator: ale nieporównywalnie wzrosła efektywność pracy, automatyzacja, skala sprzedaży. Kiedyś na dobrą pralkę było stać niewiele osób - dzisiaj każdego. Wiec nie - nie płaca tyle co 15 lat temu - płaca znacznie mniej biorąc pod uwagę siłę nabywczą pieniądza. Powtarzanie
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
W skrócie:
- sam dobierasz argumenty pod tezę - wszystko co robi unia wg Ciebue jest złe.
- wpadki dyplomatyczne się zdarzają i nie jest to przejaw braku szacunku dla jakiś urzędników. Takich spotkań są organizowane setki w roku. Dyplomacje innych krajów w stosunku do Turcji, Chin czy USA tez popełniały
Co za problem zeby producent sprzetu dawal wolna reke w naprawie? Wtedy na pewno ludzie beda ich wybierac