Ja #!$%@?. Jeżdżą agresywnie źle. Jeżdżą zapobiegawczo też źle. To ma być widowisko. Czekam z niecierpliwością na odpowiedz Maxa. To będzie wspaniała walka o mistrzostwo.
#!$%@?ąc od tej sytuacji to te kary 5 i 10 sekund to jest kompletna pomyłka - nie dość że ich skutek zazwyczaj jest równy utracie 1 czy 2 pozycji (a są sytuację gdzie się ją utrzyma) to jeszcze można neutralizować jej skutki poprzez decyzje strategiczne. Ten kto to wymyślił popsuł wyścigi samochodowe na wszystkich seriach w w których je wprowadzono.
Ewidentny błąd Hamiltona, jechał po wewnętrznej po brudnej stronie toru z bolidem pełnym paliwa i oponami które mogły nie znajdować się jeszcze w optymalnym zakresie temperatury. Złapał podsterowność w środku zakrętu i uderzył w tył Verstappena.
Kara 10 sekund słuszna, a ludzie którzy nawołują do jakichś banów na wyścig, dyskwalifikacji i innych dziwnych rzeczy nie wiedzą, że sędziowie oceniają INCYDENT, a nie konsekwencje wynikające z niego.
Czemu wy tak nienawidzicie Hamiltona i zasłania wam on oczy w ocenie sytuacji? Verstappen za bardzo ściął zakręt i tyle, a że jest narwany to nic nie poradzisz.
@patchupdate: 1. VER miał pierwszeństwo zgodnie z regulaminem fia 2. Zostawił miejsce na wyprzedzenie zgodnie z regulaminem fia 3. HAM i tak by spowodował kolizję bo przestrzelił apex i dohamowanie jak amator
@patchupdate: Jak już napisałem - i tak by polecieli bo Hamilton obrał taką linię chyba że Max by wyszedł poza tor. Widocznie oglądaliśmy inny wyścig skoro uważasz że HAM był przed VER przez cały całą prostą i wejście w t9. Widzę że już jest sporo analiz na yt, jak nadal tego nie widzisz to polecam obejrzeć
@chusarzIIIwaza: Na moje oko to Hamilton nie trafił w apex tego konkretnego zakrętu, bo był tak zafixowany na Verstappenie. Gdyby nie przywalił w niego teraz, to stałoby się to za kilka setnych sekund, kurs był czysto kolizyjny. Co ciekawe, wyprzedzając Leclerca, nasz kochany niszczyciel rasizmu już nie miał problemów z trafieniem w apex, mimo iż Charles zostawił mu porównywalnie dużo miejsca co Max.
@MrNeko: poczytaj regulamin - pierwszeństwo w zakręcie ma kierowca jadący z przodu przede wszystkim, potem ten który jest od wewnętrznej jeśli jadą równo. VER jechał przed HAM o długość auta. HAM #!$%@?ł taką manianę, i w tym zakręcie i w konferencjach po, że kara nawet #!$%@? z wyścigu byłaby w sumie nie współmierna do poziomu #!$%@? tego manewru.
Komentarze (78)
najlepsze
Kara 10 sekund słuszna, a ludzie którzy nawołują do jakichś banów na wyścig, dyskwalifikacji i innych dziwnych rzeczy nie wiedzą, że sędziowie oceniają INCYDENT, a nie konsekwencje wynikające z niego.
Słowa Michaela Masiego, dyrektora wyścigowego:
1. VER miał pierwszeństwo zgodnie z regulaminem fia
2. Zostawił miejsce na wyprzedzenie zgodnie z regulaminem fia
3. HAM i tak by spowodował kolizję bo przestrzelił apex i dohamowanie jak amator
Na moje oko to Hamilton nie trafił w apex tego konkretnego zakrętu, bo był tak zafixowany na Verstappenie. Gdyby nie przywalił w niego teraz, to stałoby się to za kilka setnych sekund, kurs był czysto kolizyjny. Co ciekawe, wyprzedzając Leclerca, nasz kochany niszczyciel rasizmu już nie miał problemów z trafieniem w apex, mimo iż Charles zostawił mu porównywalnie dużo miejsca co Max.