Czego musisz się dziś uczyć, żeby znaleźć dobrą pracę w niedalekiej przyszłości
Eksperci wieszczą: sztuczna inteligencja nie zabierze nam wszystkich miejsc pracy, ale wszystkie zmieni. Potrzebni będą specjaliści. Spokojni mogą być specjaliści od robotyki, internetu rzeczy, programiści, automatycy, informatycy od wsparcia technicznego i... specjaliści od marketingu cyfrowego.
wstds z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 1
Komentarze (1)
najlepsze
i gówno prawda xD
ci co się wbili w niszę to jak "marketing i zarządzanie" na początku lat 2000
później rynek się nasycił
w it podobnie - cała masa juniorów i mało ludzi doświadczonych tylko, że w marketing jest postrzegany jako umiejętność którą może wykonywać każdy więc w działach marketingu w wielu firmach zatrudniani są dalsi kuzyni i pociotki którzy "ogarniają facebooka"
wzięcie będą miały twarde zawody