Witam serdecznie Mirki i Mirabelki
Jestem użytkownikiem serwisu już od długiego czasu - nigdy nie miałem za bardzo potrzeby udzielać się na jakikolwiek temat.
Wpis będzie o tym jak sieć Klubów Just Gym traktuje klienta po otwarciu swoich siłowni na niecałe 8 dni.
Karnet zakupiłem przed Wielkanocą w piątek 02.04.2021.
Pierwsza wizyta w klubie w celu odbycia treningu miała miejsce 05.04, kolejna 06.04 i ostatnia 08.04.
Koszty jakie poniosłem to 115,37zł
Czyli płacąc 115zł zdążyłem odbyć 3 treningi w klubie.
Umowę można oczywiście rozwiązać w ciągu 14 dni, ale tylko wtedy, gdy zawrzemy ją przez stronę internetową.
Zaznaczono, że w przypadku korzystania z Kiosku Sprzedażowego takowe rozwiązanie nie jest możliwe - tak to też miało miejsce w moim przypadku.
W tym momencie nie jestem pewny, ale chyba, jeżeli jedna ze stron nie spełnia warunków umowy (a korzystać z klubu nie mogę) - owa umowa może być rozwiązana ze skutkiem natychmiastowym?
Według "miłej Pani" na infolinii drogi są dwie:
1. Albo zamrażam karnet płacąc 25zł/miesięcznie, nie korzystam z klubu i czekam łaskawie, aż kluby się otworzą
2. Zrywam umowę ponosząc koszty miesięcznego wypowiedzenia tj. 115zł już uiszczone oraz 79zł za abonament za kolejny miesiąc - maj.
Just Gym Polska nie zamraża karnetu za darmo- tak jak robią to inne kluby w czasie "zamknięcia" i skutecznie utrudnia rozwiązanie umowy bez ponoszenia kosztów przez klienta, pomimo tego, że korzystanie z klubów NIE jest możliwe.
W takim wypadku klient powinien mieć jasną możliwość rozwiązania umowy bez ponoszenia dodatkowych kosztów, jak również możliwość ubiegania się o zwrot chociaż części kosztów już poniesionych.
Starsi klubowicze również skarżą się na jakieś problemy z rozliczeniem wcześniejszych okresów kiedy klub pozostawał zamknięty.
Z nieoficjalnych i niesprawdzonych informacji wiem również, że decyzja spółki o zamknięciu nie wynikała z kontroli sanepidu czy też policji, ale z nieprawidłowości wykrytych przez Urząd Skarbowy w klubie w Płocku.
Oczywiście nie jestem za tym, aby siłownie, jak i inne gałęzie gospodarki były nękane przez różne aparaty Państwowe, ale jeżeli wina leży faktycznie po stronie Just Gym, to czy tym bardziej nie postępują oni nie fair wobec klienta?
#justgym #justgympolska #wykopefekt #uokik #pomoc
Komentarze (5)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora