Multikino/Silverscreen wyłączyło na stałe opcję rezerwacji miejsc
Mozliwosci rezerwacji miejsc (tel. jak i internet) zostala calkowicie wylaczona - jedyna opcja to kupic bilet osobiscie w kasie badz przez platnosc elektroniczna
BOYAR z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 10
Komentarze (10)
najlepsze
Wlasnie zobaczylem nowy wpis jednego z klientow, na forum multikina :
"Dowiaduję się, że mój bank nie jest obsługiwany przez system Przelewy24 i nie mam jak dokonać kupna biletów. Wg systemu, przelewy z mojego banku są obsługiwane tylko od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00. Patrzę na zegarek 21:30, piątek. No to super! Najbliższa możliwość kupienia biletów: poniedziałek 8:00.
Nie wiem kto to wymyślił, ale gratuluję pomysłu.
Taka opcja jest jak najbardziej wygodna - ale nie kosztem calkowitego wylaczenia rezerwacji. Wez prosze pod uwage ze nie kazdy ma mozliwosc (checi?) korzystania z platnosci elektronicznych. Natomiast osoby ktore maja wykupione karnety, musza wymienic je na bilety w kasach przed seansem co nie gwarantuje dobrych miejsc, badz miejsc w ogole jesli mowimy o wielkich hitach kinowych (zakladam odbior ok max 30-40min przed seansem - tak jak mialo to miejsce
Komentarz usunięty przez moderatora