Światowy lider w produkcji małych silników zakłada, że może wygrać z Teslą
Rozwój technologii obniży koszt produkcji silników elektr. o 80%, co doprowadzi do popularyzacji mikrosamochodów przeznaczonych dla 1-2 osób. Jako przykład sukcesu Nagamori podał Wuling Mini EV, elektryczny mikrosamochód za $4300 który pojawił się na chińskim rynku w 2020 i już prześcignął Teslę.
RFpNeFeFiFcL z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 28
Komentarze (28)
najlepsze
ale póki co patrząc po dostępnych modelach EV na świecie, to jak na razie Tesla klepie wszystkich technologicznie: swoje stopy aluminium, odlewane większe fragmenty auta, bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów, baterie strukturalne, ogniwa 4680, swoja elektronika(SOC), silniki za którymi na rynku wtórnym wszyscy się zabijają, octovalve, zarządzanie temp. baterii, szybkość ładowania, wysoka żwyotność baterii, niska degradacja ogniw po wielu kilometrach,
- do 2019 roku były problemy jakościowe w wykonaniu związane ze spasowaniem elementów karoserii
- technologicznie to co pod karoserią znacznie przekraczało i nadal przekracza to co oferuje konkurencja
- problemy do których odnosi się Twoje zdjęcie dotyczyły głównie fabryki w Fremont w USA, natomiast modele na rynek EU są produkowane w Szanghaju, a od lipca tego roku będą produkowane pod
carsharing może sporo namieszać w świecie aut za jakiś czas -> jedziesz do pracy autem, a w czasie gdy Ty siedzisz w biurze lub w domu na SOHO Twoje auto zarabia po
KIA e-niro jest całkiem przyzwoita a za chwile będzie Ioniq który tez może być niezły
niestety trzeba będzie poczekać na 2022 aby ocenić kto i jakie postępy zrobił oraz gdzie warto skierować swoją uwagę w związku z tym
pożyjemy