jak by juz wczesniej nasz rzad ich zatrudnial to na euro bysmy wszystko wybudowali jakosciowo by bylo to samo chciaz moglo by byc lepiej bo oni musza sobie marke wyrobic w europie w przeciwienstwie to tych austryjackich firm gdzie glownie sa nastawieni na zarabianie na naszych rynkach wschodzacych
Mam w domu kilka markowych produktów made in china, jako tako problemów z nimi nie ma rak wiec specjalnego uprzedzenia do ich pracy nie mam. Życzę powodzenia.
Komentarze (102)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
I oby pasy nie były żółte
I skośne
- odcinek A - konsorcjum firm z liderem China Overseas Engineering Group Co. Ltd za 754,5 mln zł.
- odcinek B - konsorcjum pod kierunkiem Mostostalu Warszawa SA za 843,5 mln zł.
- odcinek C - China Overseas Engineering Group Co. Ltd za 534,5 mln zł.
- odcinek D - konsorcjum pod kierunkiem firmy Strabag