Jestem zmuszona napisać to znalezisko aby przestrzec kupujących przed zakupami w sklepie Media Ekspert podobnie jak użytkownik @William_Wilson i z pewnością wielu innych o których nie wiemy.
tl;dr
@Media_Expert nie zrealizował mojego zamówienia za prawie 1200zł, oszukiwał że przesyłka jest w rękach firmy kurierskiej po czym przyznał się że jeden z elementów zamówienia jest uszkodzony. Gdyby nie moje dociekania, nie wiedziałbym co dzieje się z paczką. Komunikacja z klientem jest poniżej jakiejkolwiek krytyki. Jeśli właśnie tego oczekujesz od Media Expert i chcesz żeby prezenty nie dotarły na czas to kupuj śmiało (ʘ‿ʘ)
W dni 12.12.2020r zostało złożone zamówienie na lunetę i statyw. Cena całości zamówienia to prawie 1200zł. Miał być to prezent świąteczny dla bliskiej mi osoby. Do świąt pozostało jeszcze sporo czasu więc nie przypuszczałam że mogą być jakiekolwiek problemy z otrzymaniem towaru w terminie. Sklep na etapie składania zamówienia przedstawił mi do wyboru kilka terminów dostawy. Niewiele się zastanawiając wybrałam termin 16.12.2020r uznając że skoro sklep daje możliwość wyboru to termin zostanie na 100% dotrzymany. Tak się jednak nie stało. 18 grudnia sklep Media Expert poinformował mnie że towar został wysłał ale nie ma potwierdzenia ze strony firmy kurierskiej że przesyłka została umieszczona w paczkomacie. Oczywiście numer przesyłki nie został podany bo prawdopodobnie przesyłka nigdy nie widziała nawet kuriera o czym może świadczyć brak jakiejkolwiek zarejestrowanej paczki na mój nr telefonu.
19 grudnia została wysłana reklamacja
odpowiedź nadeszła 21.12.2020 z informacją że sprawa wymaga dokładniejszego sprawdzenia
więc czekaliśmy dalej...(╯︵╰,)
28 grudnia nadeszła odpowiedź że statyw jest uszkodzony i nie nadaje się do wysyłki. Jak to możliwe skoro w mailu z dnia 18.12.2020 sklep Media Expert twierdził że przesyłka jest wysłana i nie ma informacji o umieszczeniu jej w paczkomacie? Sklep ewidentnie oszukuje swoich klientów. Nie polecam NIKOMU zakupów w Media Expert. Kontakt z obsługą jest bardzo kiepski, nikt nic nie wie, jak zapłaciłeś to mają klienta w poważaniu.
Po otrzymaniu tego maila zamówienie zostało anulowane i oczekuję na zwrot środków
Zostałam jedynie z niepotrzebnymi akcesoriami do statywu kupionymi wcześniej na allegro (nie było żadnych problemów z przesyłką). Czas na ich zwrot oczywiście już minął...
Komentarze (75)
najlepsze
Na stronie nie ma informacji że jest to oferta tylko przy zakupie przez internet.
W sklepie na półce cena 1099zł. Pytam obsługi, czy może powinienem kliknąć na stronie zakup.
Miły pan z obsługi wyjaśnia: zaraz sprawdzimy czy się cena nie zmieniła.
U siebie na służbowym komputerze sprawdza, cena 1099zł, ale zaraz uspokaja: u mnie to wyświetlają się ceny takie jakie
zamówiłem z odbiorem za godzinę i płatnością w sklepie i za 5 min był do odbioru
ceny w internecie mają być konkurencyjne z innymi sklepami internetowymi
a w sklepie to nie dostaniesz nawet rat 0 procent i jak nie znasz cen to kupisz bo "promocja"
Dodatkowo jest takie cos jak SSO/LDAP/ActiveDirectory i np gosc w sklepie odpalajac strone ME od razu automatem jest logowany na stronie ME jako pracownik i zwracane mu sa z serwera inne ceny (stacjonarne).
Tak czy inaczej - powinni szybciej poinformować o problemie.
No i z czegoś trzeba Cleo opłacić żeby obrzydzała nam nie swoje utwory ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dlaczego znowu odwalacie taki cyrk?
Szczerze to nawet mogę polecić sklep stacjonarny, bo rodzice brali sprzęt do kuchni za 15k, a sprzedawca tak ułożył zamówienie