Niesiołowski to fenomen, taka chorągiewka. Kilkanaście lat temu naczelny oszołom polskiej prawicy spod znaku ZChN, wróg GW, teraz oszołom z PO, wielki przyjaciel GW. Ot, poczekajmy kilka lat, to będzie oszołomem z RM.
@AgayKhan: "Uważam, że PO to twór sztuczny i pełen hipokryzji. Oni nie mają właściwie żadnego programu. Nie wyrażają w żadnej trudnej sprawie zdania. Nie występują pod własnym szyldem, bo to ich zwalnia z potrzeby zajmowania stanowiska w trudnych sprawach. To jest oczywiście gra na bardzo krótką metę. Udają, że nie są partią, a nią są. Udają, że wprowadzają nową jakość, że są tam nowi ludzie. (...) O PiS nie chcę mówić.
Nie tylko Niesioł wygłasza takie opinie. O wiele dobitniej ostatnio obarczał Lecha Kaczyńskiego (a raczej jego ambicję) winą za katastrofę Leszek Miller. O Palikocie nie wspomnę.
@BiesONE: wpolityce.pl często ma takie padnięcia, ale jak już działa, to jest niczego sobie. Problemem bywają komentarze chamsko-propisowskie. Tak jakby ci ludzie musieli odreagować onet.
Oba loty były PRowskie ... Zobaczcie sobie kiedy wasz Święty Kaczyński latał do Smoleńska - dziwnym trafem zawsze wtedy, kiedy zbliżały się wybory. A Niesiołowski to oczywiście cham i prostak, co już udowodnił nie raz.
Niesiołowski powiedział prawdę. Do katastrofy doszło, bo piloci próbowali wylądować w ekstremalnych warunkach na lotnisku bez systemu ILS. Podjęli tę próbę, bo L.Kaczyński spieszył się na rozpoczęcie kampanii wyborczej na grobach polskich oficerów w Katyniu. Wprawdzie na pomysł takiego rozpoczęcia kampanii wpadł jego sztab wyborczy (a dokładniej spin-doktorzy, których zresztą już nie ma w PiSie) ale on się na to zgodził.
I jeszcze jedno: powtarzanie łgarstw, że Niesiołowski był kapusiem to wyjątkowe
@alexandra28: I jeszcze jedno: powtarzanie łgarstw, że Niesiołowski był kapusiem to wyjątkowe chamstwo, które może mieć dla chamów bolesne skutki finansowe. Przekonał się o tym zarówno Nowak z Radia Maryja jak i Królikowska-Avis.
Tu masz rację, niestety łatwiej jest uwierzyć w wykopowe komentarze specjalistów politologii- historii niż zajrzeć do źródła i zapoznać się z biografią Niesiołowskiego. Zauważ, że aktualnie jest moda na bycie Anty-Po i tu nie ma wyjątków, wszyscy są
przecież wszyscy wiedzą że te materiały są zmanipulowane i skompromitowane ;)
dlaczego nikt nie roztrząsa sprawy kto i co na tym "zamachu" by zyskał ?
dlaczego nikt się nie zastanawia że zamach polegający na utworzeniu mgły i liczeniu że piloci będą tak głupi że ustawią w takiej mgle wysokość , nie wiem czego, nie znam się na tym, na 20 metrów , jest jak opieranie swojej przyszłości na trafieniu 6
Na razie wydaje się, że największą odpowiedzialność ponosi Lech Kaczyński, który zorganizował ten lot z powodów politycznych, choć mu to odradzano.
Logika owsika. Czyli jak zaproponuję dziewczynie spacer i w trakcie tegoż wpieprzą nam dresy lub spadnie na nas drzewo - to winę ponoszę ja, organizator?
Niesiołowski to zwykłe podłe truchło i nędzna kreatura plująca jadem. Jak można popierać jakąkolwiek wypowiedź takiego tępego betona no chyba że sami taki poziom prezentujecie i tylko skręcacie się z nienawiści do każdego.
no ale co takiego haniebnego jest w tej wypowiedzi? To lepiej żeby łgał, krecił czy lepiej żeby mowił to co myśli? Ja widze dużo racji w jego wypowidzi i pomimo że nie jestem zwolennikiem PO, tak wolę jak ktoś mówi otwarcie co myśli nawet w kwestiach tak czułych jak to wydarzenie. No a że się nie podoba, i niektorych to boli...cóż.
Już pisałem wcześniej, że Niesiołowski jest dobry tylko w sprzedawaniu innych ale mnie zaminusowano. Jak choćby cytaty z 2001 które napisał JokerBonifacy - przecież ten człowiek ma zero wartości i honoru, sprzedajny jak ssak leśny - łasi się do tych co mają władze i pieniądze. Jeździ po Kaczyńskim jak hiena, bo ten nie wstanie z grobu i nie odpyskuje - byleby mieć uznanie "młodych, wykształconych". Brzydzę się tym człowiekiem
Przecież to zwykły Troll, facet który ma za zadanie atakowanie, słusznie/niesłusznie i niszczenie przeciwników politycznych. To człowiek który w swojej wypowiedzi nigdy nie odpowiada na zadane pytanie, bez poruszenia przeciwników politycznych, i użycia epitetu (podły/niegodziwy/małostkowy itd...) który najczęściej dotyczy pisu i Kaczyńskiego.
Tok rozumowania jest absurdalny. Ja bym poszedł dalej i powiedział że winę za katastrofę ponoszą Rosjanie, bo gdyby nie wymordowali naszych oficerów, to nikt by lecieć nie musiał. Ale oczywiście
Nie znam ,,wpolityce.pl,,. Jednak chylę czoła przed tym portalem,serwisem,kanałem,tabloidem,blogiem,spamerem. Od wielu tygodni link-,,wpolityce.pl,, notorycznie przewija się przez wykopalisko minimum kilkunastokrotnie każdej doby. Kilku bordowych+ wielokrotnie kilkunastu zielonych jednocześnie wykopuje dany temat z ,,wpolityce.pl,,
Komentarze (179)
najlepsze
Nie występują pod własnym szyldem, bo to ich zwalnia z potrzeby zajmowania stanowiska w trudnych sprawach. To jest oczywiście gra na bardzo krótką metę.
Udają, że nie są partią, a nią są. Udają, że wprowadzają nową jakość, że są tam nowi ludzie. (...) O PiS nie chcę mówić.
Nie tylko Niesioł wygłasza takie opinie. O wiele dobitniej ostatnio obarczał Lecha Kaczyńskiego (a raczej jego ambicję) winą za katastrofę Leszek Miller. O Palikocie nie wspomnę.
mirror by się przydał.
jątrzył i dzielił
sprawdź :)
zobacz kiedy l.k. był w katyniu, kiedy jakie wybory były....
zresztą, pomogę ;)
"Tak wyglądały te coroczne wyjazdy:
10 kwietnia 2006 r. – nieobecny
17 września 2006 r.- nieobecny
10 kwietnia 2007 r. – nieobecny
17 września 2007 r. – obecny (wybory do sejmu )
10 kwietnia 2008 r. – nieobecny
17 września 2008 r. – nieobecny
10 kwietnia 2009 r. – nieobecny
10 września 2009 r. –
I jeszcze jedno: powtarzanie łgarstw, że Niesiołowski był kapusiem to wyjątkowe
Tu masz rację, niestety łatwiej jest uwierzyć w wykopowe komentarze specjalistów politologii- historii niż zajrzeć do źródła i zapoznać się z biografią Niesiołowskiego. Zauważ, że aktualnie jest moda na bycie Anty-Po i tu nie ma wyjątków, wszyscy są
przecież wszyscy wiedzą że te materiały są zmanipulowane i skompromitowane ;)
dlaczego nikt nie roztrząsa sprawy kto i co na tym "zamachu" by zyskał ?
dlaczego nikt się nie zastanawia że zamach polegający na utworzeniu mgły i liczeniu że piloci będą tak głupi że ustawią w takiej mgle wysokość , nie wiem czego, nie znam się na tym, na 20 metrów , jest jak opieranie swojej przyszłości na trafieniu 6
Logika owsika. Czyli jak zaproponuję dziewczynie spacer i w trakcie tegoż wpieprzą nam dresy lub spadnie na nas drzewo - to winę ponoszę ja, organizator?
Ja tam uważam, że to co mówi jest mało eleganckie, ale prawda i elegancja nie muszą iść w parze.
Komentarz usunięty przez moderatora
Tok rozumowania jest absurdalny. Ja bym poszedł dalej i powiedział że winę za katastrofę ponoszą Rosjanie, bo gdyby nie wymordowali naszych oficerów, to nikt by lecieć nie musiał. Ale oczywiście