Swietna sprawa dla osob z mniejszym doswiadczeniem w ciagnieciu przyczepy.
Chyba w cofaniu z przyczepą? :) Jazda do przodu nie odbiega za bardzo od jazdy bez przyczepy. Trzeba tylko trochę uważać na zakrętach / skrzyżowaniach, aby za mocno nie ścinać.
jeśli jedzie się ponad np. 60 czy 90km/h, to w momencie zjazdu z autostrady i potrzeby nagłego hamowania taki naczep (naczepa kempingowa) wyprowadzałaby pojazd z równowagi przechylając go na bok i doprowadzając do utraty trakcji jednej ze stron na obu osiach, dzięki czemu w ogóle nie trudno wyobrazić sobie dużą liczbę wypadków spowodowanych bezpośrednio tą konstrukcją
@pokawa: środek ciężkości był na środku dzięki podłączeniu na dachu, czyli 4 kola miały przyczepność zawsze. Wiec raczej przy normalnym hamowaniu samochodem będącym cięższym i przyczepą zrównoważoną nie powinno być problemu. Pickup z taka przyczepa Tutaj gościu taką przyczepę miał i jeszcze łódkę podłączaną na końcu, wiec raczej nie była aż taka zła.
Komentarze (66)
najlepsze
Chyba w cofaniu z przyczepą? :)
Jazda do przodu nie odbiega za bardzo od jazdy bez przyczepy. Trzeba tylko trochę uważać na zakrętach / skrzyżowaniach, aby za mocno nie ścinać.
@lofix: też chyba nie, patrząc na pół tego filmu widzę już 2 zerwane przewody od świateł przyczepy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Już chyba się kiedyś przewijał tu na wykopie
jeśli jedzie się ponad np. 60 czy 90km/h, to w momencie zjazdu z autostrady i potrzeby nagłego hamowania taki naczep (naczepa kempingowa) wyprowadzałaby pojazd z równowagi przechylając go na bok i doprowadzając do utraty trakcji jednej ze stron na obu osiach, dzięki czemu w ogóle nie trudno wyobrazić sobie dużą liczbę wypadków spowodowanych bezpośrednio tą konstrukcją
źródło: comment_1604619090suTfGkyft6YR2HwS2V5Rkg.jpg
Pobierzźródło: comment_1604640099e4bRx9ia4IZj7Ifqruqa2E.jpg
Pobierzźródło: comment_1604640115Q354b6i8A5xBxvuHclKR0B.jpg
Pobierzźródło: comment_1604651083gXzV3BV8hiM4tClIoBYsnh.jpg
Pobierzźródło: comment_1604618409AP7jJmSZVVDTjX6zQen04z.jpg
Pobierz