A45 jest obecnie rozbudowywana do trzech pasów w NRW. Wiadukt Eisern musi ustąpić miejsca nowej konstrukcji w pobliżu Siegen. Teraz nastąpiła rozbiórka - a 2000 widzów obejrzało spektakl na miejscu.
W ostatnią niedzielę (18 października) struktura o długości 327 metrów, wysokości do 50 metrów i 12 000 ton przewróciła się na północ, przy użyciu 61 kilogramów materiałów wybuchowych.
Wysadzenie było skomplikowane: południowa strona mostu musiała
@guilmonn: Między innymi dlatego że większość mostów, wiaduktów i innych obiektów inżynieryjnych na autostradach i drogach ekspresowych jest przystosowanych do 3 pasów i tak. Na nich wystarczy linie namalować.
@Szalom: dokładnie tak to się u nas robi. Jeśli droga jest zbudowana 2x2, ale zaprojektowana pod rozbudowę w przyszłości do 3x3, to obiekty wykonuje się od razu pod 3x3. Zauważyć to można przejeżdżając np. przez przepust nad rzeczką czy wiadukt. Rezerwa pod 3 pas zazwyczaj jest pasem zieleni, a na obiekcie mamy od razy cały wyasfaltowany, żeby później już nic przy nim bardzo nie grzebać.
Komentarze (78)
najlepsze
@apee: no nie wyobrażam sobie by podchodzili od filaru do filaru i mówili
( ͡º ͜ʖ͡º)
@d1sconn3cted: różnie bywa :D
------------
A45 jest obecnie rozbudowywana do trzech pasów w NRW. Wiadukt Eisern musi ustąpić miejsca nowej konstrukcji w pobliżu Siegen. Teraz nastąpiła rozbiórka - a 2000 widzów obejrzało spektakl na miejscu.
W ostatnią niedzielę (18 października) struktura o długości 327 metrów, wysokości do 50 metrów i 12 000 ton przewróciła się na północ, przy użyciu 61 kilogramów materiałów wybuchowych.
Wysadzenie było skomplikowane: południowa strona mostu musiała
Więc nic burzyć nie trzeba.
@pretorius: sprzedam opla
@Steczny: To chyba nie wiesz dlaczego w ogóle ludzie używają Edge, poza pobieraniem FF/Chrome ( ͡° ͜ʖ ͡°)