Projekt powstał żeby zareklamować tą kamerę która kosztuje około 25k pln, a cały rig może mieć zastosowanie w reklamach produktów, takie obrazki w slow mo zatrzymują uwagę odbiorcy, więc pewnie będą tam rzucać truskawki na śmietanę itp
Może nie wiecie o tym, to wam napiszę. Profesjonalna kamera filmowa z przetwornikiem 2MP będzie miała lepszy obraz niż kamera 4K segmentu amatorskiego a nawet profesjonalnego. Zapytacie "Jak to możliwe, co ten Stivo pierdzieli?" Pokazuje i objaśniam.
Matryca 2MP potrafi przy 30fps dostarczyć bardzo duży strumień danych. Większość kamer amatorskich, ma przetworniki po 1MP. DSLR (Canon 5D, Canon 6D, czy Canon 90D) ma matryce większe do 32MP. Taki Canon 90D z matrycą
@Stivo75: lol, powiedz to nagrywającym 4k czy 8k na telefonach. Tak na poważnie to wartościowy wpis, dzięki.
Czy możesz powiedzieć jak wygląda porównanie rozpiętości tonalnej nowego, drogiego bezlusterkowca lub canona vs stara kamera pro? Czy profesjonaliści wykorzystują lustrzanki do kręcenia materiałów wideo? Chyba jest to dość opłacalne ze względu na niższe ceny sprzętu, prawda? I w sumie jeszcze jedno pyt - gdzie (w jakich zastosowaniach) warto nagrywać w tak wysokim bitrate?
@snieznykoczkodan: Rozpiętość tonalna - stary Canon może mieć 8 stopni rozpiętości, podczas gdy bezlusterkowiec nowy może mieć nawet 12 albo 13.
Czy profesjonaliści wykorzystują lustrzanki do kręcenia materiałów wideo? - Pytanie powinno brzmieć do czego ma być materiał wyjściowy? Jeżeli na Youtube to dobra opcja. Jeżeli film dokumentalny który ma być w TV to należy o tym zapomnieć. Film akcji amatorski też nie bardzo, bo DSLR nie ma global shutter -
Komentarze (83)
najlepsze
Bzdura
Projekt powstał żeby zareklamować tą kamerę która kosztuje około 25k pln, a cały rig może mieć zastosowanie w reklamach produktów, takie obrazki w slow mo zatrzymują uwagę odbiorcy, więc pewnie będą tam rzucać truskawki na śmietanę itp
Pokazuje i objaśniam.
Matryca 2MP potrafi przy 30fps dostarczyć bardzo duży strumień danych. Większość kamer amatorskich, ma przetworniki po 1MP. DSLR (Canon 5D, Canon 6D, czy Canon 90D) ma matryce większe do 32MP. Taki Canon 90D z matrycą
Tak na poważnie to wartościowy wpis, dzięki.
Czy możesz powiedzieć jak wygląda porównanie rozpiętości tonalnej nowego, drogiego bezlusterkowca lub canona vs stara kamera pro?
Czy profesjonaliści wykorzystują lustrzanki do kręcenia materiałów wideo? Chyba jest to dość opłacalne ze względu na niższe ceny sprzętu, prawda?
I w sumie jeszcze jedno pyt - gdzie (w jakich zastosowaniach) warto nagrywać w tak wysokim bitrate?
Czy profesjonaliści wykorzystują lustrzanki do kręcenia materiałów wideo?
- Pytanie powinno brzmieć do czego ma być materiał wyjściowy? Jeżeli na Youtube to dobra opcja. Jeżeli film dokumentalny który ma być w TV to należy o tym zapomnieć. Film akcji amatorski też nie bardzo, bo DSLR nie ma global shutter -
pełen filmik: