TVP spadła do drugiej ligi na rynku reklamy. Stacja Jacka Kurskiego to porażka
Oglądalność TVP1 i TVP2 spadła do tak niskiego poziomu, że państwowy nadawca musiał w poniedziałek poinformować swoich klientów reklamowych, że niektórych wykupionych przez nich kampanii nie uda się zrealizować.
t.....n z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 162
- Odpowiedz
Komentarze (162)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
I tak od 1952...
A łykopki łykają najbardziej prymitywne manipulacje bez popity.
To znalezisko nie mówi o "oglądalności", tylko o "grupie komercyjnej" - czyli największym debilizmie rynku reklamy.
Oglądalność TVP jest dalej największa, a "grupa komercyjna" nie jest i nigdy nie powinna być celem TVP.
Wymrze stare pokolenie za 20 lat może 5% będzie oglądać taką TV. Będą tylko kanały informacyjne i inne tematyczne ale filmy tylko na strimingach.
"i co pan nam zrobi?" że zacytuję kasyka