Flixbus? Lepiej wybierzcie inną firmę
Hej Mireczki, Pozdrawiam ze Flixbusa (a w zasadzie autobusu ich podwykonawców, z napisem Noir ) stojącego już prawie 5h w Częstochowie. Jest awaria, i zablokowany jest luk bagażowy (już by mnie tu nie było jakby go otworzyli), dopiero po 3h został wezwany serwis (bo sam zadzwoniłem do...
Paweljott z- #
- #
- #
- #
- 168
Komentarze (168)
najlepsze
Zobaczymy
Pracuję w Holenderskiej firmie. Nie mamy klientów w PL. Ja akurat obsługuję tychże klientów odnośnie części zamiennych.
Polityka jest taka - Customer first! I najpierw robimy dobrze klientowi a potem zastanawiamy się jak to wewnętrznie rozegrać.
I nie wymagamy nie wiadomo czego. Jeśli klient twierdzi, że jakaś część jest #!$%@? (np. silnik hydrauliczny), to od razu wysyłamy nową i prosimy klienta o
Wiele osób na obsłudze klienta to ludzie, którzy w ogóle nie powinni tam być. Bez empatii, chamscy i wredni.
@Paweljott: myślisz, że chwilkę po Twoim telefonie serwis przyjechał? Człowieku, procedura wyjazdu serwisu do auta, które stanęło na drodze, to nie decyzja wyjazdu w 15 minut (nie ma znaczenia czy
@Ramone: to nie jest przyjemność z jazdy, ale wygoda połączenia. Pociągiem często jest dłużej, a dojedziesz 12h później, bo odjazd jest o jakiejś dziwnej porze.
W Polsce bez samochodu to się przez kraj nie pojeździ. Kolej robi wszystko, żeby stracić pasażerów, a GunwoBus-y korzystają z braku konkurencji i odwalają manianę.
Przewidywałem, zresztą słusznie, że będę już bardzo śpiący i niebezpieczne byłoby, żebym prowadził samochód.
Pojechałem Flixbusem, na wypasie, miejsce w pierwszym rzędzie (trzeba było dopłacić, no ale raz na ruski rok nie zbiednieję).
Kierowca tego autobusu był w gorszym stanie ode mnie (-‸ლ)
Dobrze, że wpół trasy się zmienił i
Współczynnik przypałów na 100 podróży w PKP jest znacznie większy.