@R4Zi3L: Źle pod względem, że gra zapowiada się naprawdę dobrze, a lepiej żeby jak najwięcej dobrych gier jednak było tworzonych w Polsce. Dobrze, ponieważ w końcu zaczynamy być przedstawiani, a w tej grze w całkiem niezłym świetle. To, że Polska, pomimo tego, że multum gier o drugiej wojnie istnieje, była dotychczas kompletnie ignorowana, woła o pomstę do nieba.
Społeczeństwo zdolne do wybudowania tego rodzaju automatów, wyglądających na 100x lepsze niż szczytowe osiagnięcia Boston Dynamics raczej nie wysyłałoby do walki ludzi, a już na pewno nie z wyposażeniem rodem z lat 1920-1930 :) Gdzie oni budują te roboty, w jaskiniach, czy co?
mam tu dla ciebie wspaniałą reklamę jej bezpośredniego konkurenta na rynku, któego możesz kupić już za 20$ a wpisując kod bkablavjaioa ostaniesz zniżkę na jsfijioejgeigl
Ta gra bedzie porazka. RTS na konsole.... przeciez to jak tak uprymitywione zeby idioci z konsol potrafili padem to obslugiwac ze grajac w ta gre czujesz sie traktowany jak debil.
@pepkotepko: Nie przesadzaj, w czasach ps1 ogrywałem Command and Conquer, Kknd, Z, Civ 2, Warzone 2100 czy Populous: The Beginning i bez większego problemu się je przechodziło na padzie
Dysonansik niestety mam, bo stylistyka, "mechy" bardzo do mnie przemawiają, chętnie bym zobaczył film w tym klimacie, czy książkę przeczytał. Albo w grę popykał, ale nie w RTS :/ Jakby do stówki kosztowała to pewnie kupiłbym dla samego wsparcia twórców, ale za 215 niezbyt do mnie przemawia.
Po co ta armia w ogóle, jakieś mechy czy coś. Wystarczy silna kobieta przekonana o mocy swojego feminizmu (oczywiście że kule jej nie sięgają też warto wspomnieć w kontekście całości)
Trailer wygląda zajebiście, artwork Kuby Różańskiego klasa, pytanie jak to ma się do samej gry.
No właśnie, zapowiedź zapowiedzią ale to w grę będziemy grać a nie w filmik. A sama gra to taka bezwstydna kalka Company of Heroes. O ironio ich główny gimmick czyli zastosowanie ciężkich maszyn kroczących zamiast czołgów na polu bitwy w alternatywnym świecie jasno obrazuje dlaczego nigdy te pokraczne jednostki nie miały i nie będą mieć
@fatabil1ty Mhmm, a MoH czy CoD to zrzynka Wolfensteina. A Cities Skylines to bezczelna kopia SimCity. A z kolei Warthunder to w ogóle wypisz wymaluj World of Tanks, Sonic to kopia Raymana - lub na odwrót. A Project Cars bierze co może z AC. Colin McRae Rally zostało skopiowane i tak powstał Richard Burns Rally. A RDR 2 to już szczyt #!$%@? - twórcy ukradli własną grę, tylko samochody zamienili na konie.
@jeloo: Twoje przykłady trochę z dupy. Iron Harvest jest akurat bardzo podobny do CoH, do tego stopnia że można pomyśleć że to jakiś profesjonalny mod: interfejs, mechanika gry, zachowanie i poruszanie się jednostek, wszystko bardzo podobne do CoH. Nie mówię że to jest wada gry, jak ktoś lubi CoH i świat Scythe, to pewnie same zalety.
Komentarze (191)
najlepsze
https://youtu.be/rJBwcK9YtQY
biere
Komentarz usunięty przez moderatora
@Wouxus: I jak to się sprawdzało?
Komentarz usunięty przez moderatora
@smazone_buraki: W sumie ciężko by żeby było inaczej skoro twórcą 1920+ jest Polak ;-)
A już tego giganty z Epic 40k zupelnie zadnej emocji nie wywoływały.
xD
Komentarz usunięty przez moderatora
@kawior2007: gdzie tam niby występowałeś? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@kawior2007: klasyk xDDD
No właśnie, zapowiedź zapowiedzią ale to w grę będziemy grać a nie w filmik. A sama gra to taka bezwstydna kalka Company of Heroes. O ironio ich główny gimmick czyli zastosowanie ciężkich maszyn kroczących zamiast czołgów na polu bitwy w alternatywnym świecie jasno obrazuje dlaczego nigdy te pokraczne jednostki nie miały i nie będą mieć