@twerithc To tak nie działa, pod pedał sprzęgła jest podpięty czujnik, wystarczy go tylko musnąć nogą podczas wbijania biegu albo lekko kopać. Biegi zmieniasz z gazem w podłodze, a kiedy czujnik wykryje że dotykasz sprzęgła wycina zapłony i nie pozwala na zwiększenie obrotów. W tym momencie jest też gwałtowne chwilowe uwalenie momentu obrotowego co pozwala na wbicie kolejnego biegu. Efekt podobny do zmian w dsg tylko manualnie. Dość trudno zmusić się żeby
Tutaj jednak robotę robi chyba moc.... zmiany biegów malina ale na ujęciach z zewnątrz widać wyraźnie jak auto opada i podnosi się przy zmianach, gdzie w wyczynowych dsg czasy zmiany biegów to kilkanaście milisekund.
Przecież to audi jest po prostu wyposażone w lag reductor. Popularna modyfikacja przy podnoszeniu mocy. Z tym ustrojstwem każden jeden może tak biegi zmieniać ¯\_(ツ)_/¯
Komentarze (15)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora