@shido: Są. Do tego możliwy jest obieg zamknięty surowców. Ale skostniałe dziadki w powolnych, śmierdzących i kopcących złomach "marki" Paseratti muszą sobie znaleźć coś by się przyczepić. Nawet jak sobie muszą to wymyślić.
EV przeszkadzają lobby paliwowemu, producentom psujących się z założenia kopalniaków i mechanikom. Skończy się skubanie klientów na paliwie, częściach, olejach, przeglądach w ASO...
@lukaszskalba: @erebeuzet: Jak to jest być pelikanem nie dość, że powtarzającym FUD i
EV przeszkadzają lobby paliwowemu, producentom psujących się z założenia kopalniaków i mechanikom.
@anon-anon: Zgadza się. Może nie jest tak różowo, ale faktycznie elektryki oznaczają bardzo duże spadki w obrotach mechaników. Najczęściej psują się tanie pierdoły. Wystarczy poczytać na ile km projektowane są hamulce w Tesli, czy silniki. Nawet jakby ich żywotność wynosiła 80% zakładanej, to i tak dla większości kierowców byłoby to 12-15 lat jeżdżenia. Płakali, że aku będą padały. A
Komentarze (6)
najlepsze
Ale skostniałe dziadki w powolnych, śmierdzących i kopcących złomach "marki" Paseratti muszą sobie znaleźć coś by się przyczepić. Nawet jak sobie muszą to wymyślić.
EV przeszkadzają lobby paliwowemu, producentom psujących się z założenia kopalniaków i mechanikom.
Skończy się skubanie klientów na paliwie, częściach, olejach, przeglądach w ASO...
@lukaszskalba: @erebeuzet: Jak to jest być pelikanem nie dość, że powtarzającym FUD i
@anon-anon: Zgadza się. Może nie jest tak różowo, ale faktycznie elektryki oznaczają bardzo duże spadki w obrotach mechaników. Najczęściej psują się tanie pierdoły. Wystarczy poczytać na ile km projektowane są hamulce w Tesli, czy silniki. Nawet jakby ich żywotność wynosiła 80% zakładanej, to i tak dla większości kierowców byłoby to 12-15 lat jeżdżenia. Płakali, że aku będą padały. A