@sl4yer: tak, Leopard jest szwedzki (fabryka w mielcu) z polskimi akcentami(nazwiska) i angielską stylistyką, Veno jest dalece prototypową konstrukcją nie wnoszącą nic nowego (połączenie elementów nadwozia supersamochodów; np. przód lamborghini). Równie dobrze produkowane w polsce składaki shelby cobra itd możesz nazwać "polskimi"
U nas tylko Lublin i Honeker i to jest mega do dupy i jak dla mnie idealnie obrazuje ten kraj, mimo że jeden z większych w europiej, motoryzacyjne 0,
@P3tro: Leopard ma kapitał szwedzki, ale myśl techniczna jest w pełni polska, robiona w Polsce i przez Polaków, Szwedzi akurat mieli pieniądze a nam właśnie tego brakowało.
Buda od Bugatti z przerobionym przodem, środek od zaporożca sorry fotele z rządowej czajki, silnika nie pokazali pewnie jakiś od ciężarówki, no i na włoskich oponach zrobi furrore po 100 metrach na ruskich drogach zawieszenie połamane
Jako ciekawostkę podam, że Marussia będzie tytularnym sponsorem zespołu F1 - Virgin Racing, który od przyszłego roku będzie nosił nazwę Marussia Virgin Racing.
@virus-t: też właśnie mnie mnie to zaciekawiło, z początku myślałem, że Marussia to jakiś koncern zajmujący się produkcją zagraniczniaków z dużym budżetem a tu proszę, bardzo ładne super auto ;)
Aczkolwiek raczej do Virgin poza kasą nic nie wniosą.
Ciekawi mnie też czemu Branson sprzedaje udziały w swoim teamie, czyżby nie opłacało mu się to? Tzn. nie opłaca mu się to na pewno, ale czyżby tego nie przewidział?
Komentarze (104)
najlepsze
http://www.leopard.net.pl/
faktycznie "u nas tylko Lublin i Honker"
U nas tylko Lublin i Honeker i to jest mega do dupy i jak dla mnie idealnie obrazuje ten kraj, mimo że jeden z większych w europiej, motoryzacyjne 0,
Komentarz usunięty przez moderatora
albo nieudane
Aczkolwiek raczej do Virgin poza kasą nic nie wniosą.
Ciekawi mnie też czemu Branson sprzedaje udziały w swoim teamie, czyżby nie opłacało mu się to? Tzn. nie opłaca mu się to na pewno, ale czyżby tego nie przewidział?
Komentarz usunięty przez moderatora