"Always" usuwa symbol kobiety ze swoich opakowań.
W związku ze wzrostem aktywizmu na rzecz osób transpłciowych, marka "Always" usuwa symbol kobiety ze swoich opakowań. Środki higieniczne nie będą już opatrzone znakiem Wenus. Ratunku opakowanie mnie dyskryminuje.
trueTesto z- #
- #
- #
- #
- #
- 31
Komentarze (31)
najlepsze
Żadna ideologia nie jest w stanie wygrać z biologią.
@LouisCypherr: Trochę mi szkoda ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nie rozumiem - to jak facet sobie utnie fujare bo "czuje sie kobieta" to okres dostanie? I to stad takie hurrdurr bo nie wiadomo czy to dla kobiet czy facetow z obcietymi fujarami?
Nie ogarniam juz tego szalenstwa.
Procter & Gamble, używający również skrótu P&G
Posiada m.in. następujące marki produktów:
Ace
Always
Ambi Pur
Ariel
Aussie
Blend-a-med
Bold
Bonux
Braun
Dash
Discreet
Duracell
Fairy
Febreze
Flash
Gillette
Head & Shoulders
Herbal Essences
Ivory
Lenor
Mr Proper
Naturella
Olay
Old Spice
Oral-B
Pampers
Pantene
Shamtu
Swiffer
Tampax
Tide
Vicks
Vizir
https://www.tradingview.com/symbols/NSE-GILLETTE/
Jak nie podają osobno tylko dla całego P&G? Z powietrza ci danych nie wytrzasnę... Myślę że jesteś na tyle duży by to zrozumieć.
Mogę ci wkleić link mówiący o tych spadkach od samego reutersa :) Wystarczy?
https://onenewsnow.com/business/2019/08/02/gillette-cut-by-8b-loss-after-toxic-masculinity-ad
https://www.reuters.com/article/us-proctergamble-results/pg-posts-strong-sales-takes-8-billion-gillette-writedown-idUSKCN1UP1AD
Czyli biznes, nie "ambitne" chęci. Ale przejdźmy do meritum. Jeżeli ktoś uważa że stwierdzenie