XX zawsze był sport tourerem, nigdy sportem, odkręcanie lusterek to nie legenda tylko wyraźny efekt rzędu +10 km/h dla V max, Dual CBS jest przyjemny w użyciu owszem, ale serwisowanie tego to już gorzej a wymiana na nowe przewodów to masakra, nie jest trudny na małych prędkościach tylko właśnie przerzut z ucha na ucho przy dużych jest powolny, miejsca na nogi jest sporo a lekko pochylona tułów bardzo sprawdza się jak lecimy
@wojtoon: napinacz owszem ale regler nie tyle był wadliwy co umieszczony w miejscu gdzie chłodzenie było za słabe, na regler przykręca się wentylator z peceta, raz na rok konserwuje wtyczkę i działa do końca świata. Co do oleju to każdy mocno jeżdżony moto bierze to raz, 3/4 XXow w Polsce ma kręcony przebieg więc właścicielom się zdaje że 50 kkm i już bierze, a po prawdzie to nie jest 50 a
Komentarze (8)
najlepsze
Co do oleju to każdy mocno jeżdżony moto bierze to raz, 3/4 XXow w Polsce ma kręcony przebieg więc właścicielom się zdaje że 50 kkm i już bierze, a po prawdzie to nie jest 50 a
Co innego gulfy czy fordy w ktorych #!$%@? silnik po 150tys km