Fragment artykułu: "Dlatego własnie polska firma opracowała model stopniowego wdrażania technologii próżniowej kolei magnetycznej. W pierwszym etapie, dzięki specjalnym nakładkom na istniejące już tory kolejowe, będą mogły poruszać się po nich pociągi magnetyczne z prędkością ok. 300 km/h. Gdy to rozwiązania się sprawdzi i zacznie na siebie zarabiać, tory kolejowe zostaną przykryte półokrągłą pokrywą, a obniżenie ciśnienia powietrza wewnątrz pozwoli przyspieszyć do 600 km/h. Dopiero w docelowym, trzecim etapie zostanie zbudowana zupełnie
Komentarze (4)
najlepsze
"Dlatego własnie polska firma opracowała model stopniowego wdrażania technologii próżniowej kolei magnetycznej. W pierwszym etapie, dzięki specjalnym nakładkom na istniejące już tory kolejowe, będą mogły poruszać się po nich pociągi magnetyczne z prędkością ok. 300 km/h. Gdy to rozwiązania się sprawdzi i zacznie na siebie zarabiać, tory kolejowe zostaną przykryte półokrągłą pokrywą, a obniżenie ciśnienia powietrza wewnątrz pozwoli przyspieszyć do 600 km/h. Dopiero w docelowym, trzecim etapie zostanie zbudowana zupełnie
Za tyle się buduje metr autostrady w Polsce, do tego podłej.