Pani za bardzo roszczeniowa . Z artykułu wynika ,że kupiła laptopa ,żeby się kurzył. A w wolny dzień go uruchomia ,żeby znaleźć usterkę i wysłać go do serwisu. Asus przyznał się do winy w ramach przeprosin dostała Pani gadżety. Ale nie takie na jakie liczyła . Też bym się zdenerwował gdyby serwis mi go zgubił. Ale u Pani on nie był używany praktyczne .
@Wojenka84 mnie też ta końcówka artykułu trochę zepsuła cały wydźwięk. Pani dostała gratisy i jej się nie spodobały. Szydera nt myszki i touchpada też taka średnia. Z gratisami jest tak, że jeśli firma sama z siebie coś wysyła w akcie skruchy, to buduje dobry PR. Natomiast gdy osoba poszkodowana sama sugeruje rekompensate, to czuję lekki niesmak. Z kwestią mierności serwisu, xkom, czy rodo się zgadzam.
Miałem laptopa Asusa, miałem z nim dużo problemów i co się na denerwowałem to moje. Dlatego nigdy więcej nic z tej firmy. Wracając do Ciebie to podobne problemy ze sprzętem przerabiałem. Trochę przesadzasz ale rozumiem wkurzenie. Nie rozumiem tylko co od nich oczekiwalas? Listu z przeprosinami? Nowego ultrabooka? Czy nawet dysku zewnętrznego? Zapomnij. Dla takiej firmy jeden kupujący nic nie znaczy.
Komentarze (6)
najlepsze
Z gratisami jest tak, że jeśli firma sama z siebie coś wysyła w akcie skruchy, to buduje dobry PR.
Natomiast gdy osoba poszkodowana sama sugeruje rekompensate, to czuję lekki niesmak.
Z kwestią mierności serwisu, xkom, czy rodo się zgadzam.
Wracając do Ciebie to podobne problemy ze sprzętem przerabiałem. Trochę przesadzasz ale rozumiem wkurzenie. Nie rozumiem tylko co od nich oczekiwalas? Listu z przeprosinami? Nowego ultrabooka? Czy nawet dysku zewnętrznego? Zapomnij. Dla takiej firmy jeden kupujący nic nie znaczy.