@Zashi: Zobacz ile samolotów codziennie lata bezpiecznie. Raz na kilka miesięcy coś spadnie, ale to raczej w biednych krajach używających starego sprzętu i nieprzestrzegających przepisów bezpieczeństwa.
@Zashi oczywiście że tak. Regulacje europejskie wymagają aby samoloty były regularnie kontrolowane, to samo dotyczy wymagań wobec pilotów, ich szkoleń, testów, badań etc. Tutaj masz większe szanse na wypadek w taksówce na lotnisko niż w samolocie.
Leciałem tam jego prawie bliźniakiem XA-UHY, 4 lata starszym, trochę inaczej skonfigurowanym (2C3 zamiast 201). Było bardzo normalnie, choć z zewnątrz łata na łacie - dosłownie, widziałem 3 poziomy nałożonych łat, a nie oglądałem bardzo dokładnie... Było raczej zaciekawienie, a nie obawa. Taki fajny króciutki grubasek z silniczkami jak ołóweczki, w środku wygodnie, grube oparcia, skóra i miejsce na nogi. I był meksykański (z flagą Meksyku, a jakże) wypożyczony do lotów po
Komentarze (99)
najlepsze
czyżby klapy i sloty?
Raz na kilka miesięcy coś spadnie, ale to raczej w biednych krajach używających starego sprzętu i nieprzestrzegających przepisów bezpieczeństwa.
Ten samolot był meksykański i miał prawie 30 lat.