@Boobees: O czym ty mówisz? W Lagunie 2 gen. nie ma znaczenia czy jest od Janusza czy też nie. Pierwsze wypusty miał tak spieprzoną elektrykę, że na święta nie trzeba było kupować choinki, tylko wstawić Lagunę do salonu.
Nie będzie też układów bezpieczeństwa, układów wspomagających kierowcę etc. Wiem, że technologia to zło i najlepiej jeździć powozami konnymi, ale dzięki tej elektronice wiele osób jeszcze żyje. A błędy którymi sypie ten Bentley to może być drobna usterka. Wystarczy, że gdzieś się uszkodził światłowód czy poluzował wtyk magistrali -CAN i będzie to co widać na filmie. Inna sprawa to absurd jakim jest użycie światłowodów w autach.
(inna rzecz, że powinien wysiąść i wsiąść – z komputerami to pomaga czasem ;-))
A zupełnie serio: to trochę przypomina awarię aparatów to terapii promieniowaniem kobaltu – jeśli się coś psuło, to nie maszyna jako taka, ale któryś z elementów zabezpieczających, mających ostrzegać o awarii.
Ech, kiedyś to były czasy (teraz już nie ma czasów!), malucha naprawiało się 50-groszówką, rajstopami, ziemniakiem czy żabą,
Pewnie jakieś zwarcie do masy na magistrali, czasem efekt jakiegoś przetopu od dużego prądu, przetarcie kabla itp. Dziwne ze mu na tej gwarancji nie doszli do przyczyny, jakieś partacze pracują w serwisie.
@bizn: partacze bez doświadczenia. Komunikaty występują z powodu chwilowego spadku napięcia, możliwe zwarcie/poluzowana wtyczka/uszkodzona wiązka zasilania. Na nierównościach dochodzi do zakłócenia zasilania i sypie wszystkimi błędami.
@mortt: Pracowalem jako konstruktor autobusow i jak serwis mial taki problem to ja chodzilem z miernikiem, komputerem i 20m kablem zeby wszystko posprawdzac. Autobus duzo wiekszy i wiecej polaczen, a kosztowal do 1mln zlotych. Czyli mniej niz ten bentley. Wiec uwazam, ze same lenie tam pracuja i tylko sie usmiechaja zeby pieniadze zgarnac.
Właśnie o to chodzi żeby pokazać plebsowi że właściciela stać na dopłacenie kupy szmalu za znaczek. Porsche też miało podobne problemy: https://youtu.be/V7m9c9otZy4?t=2m26s (może już wtedy należało do grupy VW).
Masa komentarzy znawców ale nikt bie wspomniał ze ten Bentley jest po tuningu firmy Mansory. Oni nie tylko zmieniaja wyglad ale tez ingeruja w elektronike i pewnie to jest powodem tych bledow.
@demeroth: Znam dość dobrze elektrykę z audi Q7 (a tu "na oko" jest identyczna) i dokładnie takie objawy daje krótki zanik napięcia na zacisku 15. Z kolei "15" to najprostszy do odcięcia obwód przy montażu immobilizera i pewnie tak robi 90% elektryków (w tym jeśli ktoś montuje dodatkową odcinkę w ASO). Czy w tym aucie jest jakieś dodatkowe immo właściciel zapewne wie najlepiej ;)
@demeroth: @marcobolo: jaki to tuning? Przecież Mansory to typowe psucie auta dla noworuskich i innych polskich vatowców, żeby w towarzystwie pokazać, że ich stać na zniszczenie auta i jeszcze za to sporo zapłacą.
@patryks: Skoda Superb należy do klasy średniej (mimo, że jest w środku naprawdę przestrzenna) więc i VW Passat należy do tej samej klasy samochodów. Po prostu w Skodzie nie ma lepszego modelu (pod względem prestiżu?) dlatego często ludzie plasują go na klasę wyższą.
Komentarze (363)
najlepsze
Inna sprawa to absurd jakim jest użycie światłowodów w autach.
Czyli nie kupować? Bo właśnie rozważałem…
(inna rzecz, że powinien wysiąść i wsiąść – z komputerami to pomaga czasem ;-))
A zupełnie serio: to trochę przypomina awarię aparatów to terapii promieniowaniem kobaltu – jeśli się coś psuło, to nie maszyna jako taka, ale któryś z elementów zabezpieczających, mających ostrzegać o awarii.
Ech, kiedyś to były czasy (teraz już nie ma czasów!), malucha naprawiało się 50-groszówką, rajstopami, ziemniakiem czy żabą,
partacze bez doświadczenia. Komunikaty występują z powodu chwilowego spadku napięcia, możliwe zwarcie/poluzowana wtyczka/uszkodzona wiązka zasilania. Na nierównościach dochodzi do zakłócenia zasilania i sypie wszystkimi błędami.
Porsche też miało podobne problemy: https://youtu.be/V7m9c9otZy4?t=2m26s (może już wtedy należało do grupy VW).
@demeroth: @marcobolo: jaki to tuning? Przecież Mansory to typowe psucie auta dla noworuskich i innych polskich vatowców, żeby w towarzystwie pokazać, że ich stać na zniszczenie auta i jeszcze za to sporo zapłacą.
Ile cię trzeba cenić,
ten tylko się dowie,
Kto cię miał i sprzedał #!$%@?... i nie płacze po tobie.
@patryks: no chyba nie. Pierwsze było na podwoziu a3, kolejne nie.