Szefowa Facebooka: Użytkownicy powinni płacić za prywatność swoich danych
Sheryl Sandberg, szefowa Facebooka ds. operacyjnych uważa, że opcja chroniąca użytkowników w pełni przed wykorzystaniem ich danych do targetowania reklam powinna być płatna. Jednocześnie Sandberg przyznaje, że w obliczu kryzysu z Cambridge Analytica serwis zareagował zbyt wolno.
Hahazard z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 209
Komentarze (209)
najlepsze
Jeżeli jesteś użytkownikiem darmowego portalu jednak oczekujesz że przestaną zarabiać na tym na czym zarabiają powinieneś im zapłacić za dalszą możliwość korzystania z ich usług.
Nie ma tematu jeżeli nigdy z niego nie korzystałeś i korzystać nie chciałeś.
Poza tym z jakiego tytułu mam im cokolwiek płacić skoro nie potrafią nawet ochronić moich danych, które zbierają?
no to dowiemy się ile są warte te dane i ile na zarabiają per głowa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@ver8: Przy niszowej tematyce promowanie postu za 100 zł daje około 30000-40000 płatnych wyświetleń.
Teraz tylko oblicz ile dziennie dostajesz reklam i pomnóż przez wszystkie dni korzystania z facebooka.
edycja: pzoa tym to że coś jest popularne, wcale nie oznacza że jest najlepsze. Monopol ma swoje przywileje. Ja bym używał innego komunikatora, ale co zrobić gdy wszystko orbituje wokół fejsbuka i coraz trudniej się od niego odizolować? Teraz konto na fb to już często nie prawo, a konieczność, bo
@noitakto: Nie jestem grananazi, ale zrobiłeś błąd - pisze się ,,niemogie'' ( ͡° ͜ʖ ͡°) plus za super opis (oczywiście moim zdaniem) FB