HTML5 + zamiana kolorów = niesamowita animacja w stylu 8-bitowym
Sprawdź co potrafi HTML5. Wymaga: Firefox 3.5, Opera 10.6 lub Chrome 5. Więcej informacji oraz kod źródłowy: http://www.effectgames.com/effect/#Article/joe/Old_School_Color_Cycling_with_HTML5
![Moras86](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Moras86_NWOcY8kyI6,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 115
Komentarze (115)
najlepsze
P.S Mam wykop na ten temat wbij i zobacz ; p
Let the flame begins :)
widziałem już kilka lat temu gry RPG i platformówki napisane w javascript i HTML4, więc szumiąca woda nie robi na mnie wrażenia, zaś w moich oczach canvas czy też cały HTML5 po prostu nie jest taką wyj#!aną rewolucją, na jaką próbują to wykreować co poniektórzy - tym bardziej, że nadal większość rzeczy dzieje się po stronie JS. canvas
"w HTML5 jest napisana JEDNA linijka, reszta to javascript. według ciebie rozumiem, że jak napiszę to mam już animowany wodospad? poza tym lepsze cuda widziałem kilka lata temu, i cyferka przy HTML nie ma znaczenia."
No ok, wodospad jest rysowany przez JS, ale tylko dzięki obiektowi canvas (HTML5) jest to możliwe (przynajmniej bez jakiegoś kombinowania w divy 1x1px, itp.) , więc w czym problem? To tak, jakby powiedzieć, że
Wciskając strzałkę w prawo na klawiaturze lub ŚPM i ruszając kursorem w prawo, żeby przewijać (myszą szybciej), i jadąc tak przez ok. 30-40 sekund, można dojechać do easter-egga :)
Możliwości? Jakie możliwości. Takie efekty się robiło na starych AMIGACH z 500kilobajtami ramu w AMOSis (ktoś pamięta, taki klon BASIC'a). Gdyby to przepisać na flasha to żarłoby jakieś 2-5% CPU przy 60FPS.
Przykład normalnej, generowanej dynamicznie
Tia.
1) Video i audio działają jak się ma dobre