Ciekawe.. Dopiero co zaczynają Riyadh robić. Ja sam zrobiłem kilka, kilkanaście, elektrycznych części do sprzęgów. To tylko mówi, jak wiele czasu musi minąć od samego projektu do kompletnego produktu. Lata. Dlatego mam bekę z tych, co narzekają, że w Pendolino netu nie ma.
@prosiaczek: a) riyadh jest mniej więcej w połowie produkcji, ten filmik ma dobre 1,5 roku. b) brak w pendolino internetu to akurat wina PKP IC / ówczesnej władzy.
@ghettah: no tak, większość stażystów odpowiada tam za projekt pojazdu, przygotowanie hal do produkcji, spawanie aluminiowych komponentów, przygotowanie przetargów, czy przeprowadzenie testów taboru... Weź się puknij w głowę...
@ghettah: no a ja mam 3 "pod" sobą, i powiem tak, mają 2200 brutto miesięcznie (bo tyle jest stawka dla stażysty) i robią może w porywach 1/3 tego co normalny pracownik. W dodatku trzeba im poświęcać sporo czasu, bo w tematyce kolejowej są raczej kompletnie zieloni, ale to akurat lubię. Więc nie dość że wynoszą kasę, to jeszcze wiedzę, a sama firma ma z tego zysk jedynie taki, że sprawdzamy
Komentarze (15)
najlepsze
To tylko mówi, jak wiele czasu musi minąć od samego projektu do kompletnego produktu. Lata.
Dlatego mam bekę z tych, co narzekają, że w Pendolino netu nie ma.
b) brak w pendolino internetu to akurat wina PKP IC / ówczesnej władzy.
tak wogóle to kto pozwolił sprywatyzować zakłady polskiego Konstala ja sie pytam!!!!!!! i to żabojadom