Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego: nie otrzymasz odszkodowania
Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, czyli jak towarzystwa ubezpieczeniowe robią w konia konsumentów. Wykupiłeś taką polisę i sądzisz, że gdy Twój sprzęt ulegnie uszkodzeniu to otrzymasz odszkodowanie? Nic podobnego! Lepiej przeczytaj!
mlattari68 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 171
Komentarze (171)
najlepsze
Może w Irlandii inne zarobki i inna mentalność?
Brat mi opowiadał o koledze w Polsce, który kupił parę butów, a po roku nowe, i te stare dał na gwarancję jako te nowe (że niby szybko mu się zniszczyły) i tak cyrkowal kilka lat.
Ot cebulacka mentalnosc.
Sam przylapalem klienta na kłamstwie, był w sklepie z dzieckiem. Matka dzieciska twierdzi, że produkt popsul się sam, a dzieciak wtedy wypalił, że kolega
Nieważne czy sprzęt kupiło się na raty czy za gotówkę.
Ubezpieczyciel ma obowiązek zwrotu całej składki zapłaconej przy zakupie sprzętu.
Osoba fizyczna przeważnie może odstąpić w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy, prawna do 7. Odstąpienie oznacza zwrot całej składki. Wypowiedzieć umowę można zawsze. Zwracana jest wtedy składka za niewykorzystany okres - proporcjonalnie za każdy dzień pozostały do końca umowy.
Jako że jestem uczciwy, odesłałem i tak.
Czy chcesz mijać się z prawdą, oszukiwać, januszować? Skoro w USA, Norwegii, UK, Irlandii (jak to wykopki powyżej
@Arkadioization swojego czasu pracowałem w znanym serwisie w Poznaniu (nawet tu mają konto) i tam takie sprzęty robiliśmy, te z ubezpieczenia. Jakie tam szły partactwa to głowa mała... Klejenie pęknietej obudowy klejem na gorąco np. ;), albo widoczna na obudowie górka, bo z drugiej strony wkrecona byla za długa śrubka... Na szczęście kilku ubezpieczycieli wypowiedziało im umowy z tego co słyszałem. Sami zwolnili mnie po 3 tygodniach, bo nie dałem się
Nmzc
do stacji roboczej HP sprzedawca zaoferował carepack - rozszerzoną gwarancję obejmującą cały świat, naprawę najpóźniej w następny dzień roboczy
@frode: Ale to nie jest ubezpieczenie tylko rozszerzenie obsługi gwarancyjnej, które oferują poważni producenci, czasem tylko dla lepszych lub biznesowych produktów. Też jak brałem u Della, to kumple "a na #!$%@? ci to" ale jak się port ethernet spalił, to kopary opadły jak do firmy przyjechał serwisant i bez gadania wymienił płytę główną...
Dłużej lać wody wokół tego się nie dało.
Także nie zgadzam się z artykułem w 100%
[...]
W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji ze strony towarzystwa ubezpieczeniowego warto skontaktować się z Rzecznikiem Finansowym, który w większości przypadków jest w stanie skutecznie pomóc konsumentom.
Rozsądny artykuł, poza całkowicie nielogicznym i pozbawionym sensu ostatnim zdaniem. Autor przez cały tekst dowodzi, że warunki ubezpieczenia w praktycznie każdym przypadku wykluczają uzyskanie odszkodowania, żeby na koniec stwierdzić, że
Okazało się że wariant ubezpieczenia( rozszerzonej gwarancji) jaki kupiłem ok 200 zł nie gwarantuje wymianę sprzętu tylko naprawę itp.
Skończyło się na tym ze reklamowałem telefon.
Nie kupuje już ubezpieczenia, bo to sztuczni zawyża cenę zakupu sprzętu.
Jak sprzęt się zepsuje
@XMaLaKX: Zostawianie drogiego sprzetu na starym stoliku jest nieodpowiedzialne z tego powodu iz posiadanie starego stolika bylo umyslnym dzialaniem klienta zagrazajacym wszystkim przedmiotom znajdujacym sie na nim.
Bah i moge pracowac w ubezpieczeniach. 100% skutecznosc odmow (✌ ゚ ∀ ゚)☞
po pół roku telefon w domu zaliczył glebe na płytki i wyświelacz poszedł w drobny mak.
Jak to rozegrać, żeby Xcom Ucare naprawił telefon ? Jak im napiszę uczciwie, ze wypadł mi z ręki to dostanę niestety odpowiedz ze to nie był żaden nagły i niespodziewany czynnik :/ ktoś to z nimi przerabiał ?
Wypadek - jest
Losowy - jest
Czynnik zewnetrzny - jest
I jestem jakies 900zl do orzodu.
Pisanie glupot trzeva unowe po prostu przeczytac
Z całą tą listą się