@Cruggerr: komputer mierzy spalanie na podstawie długości wtrysków paliwa do cylindra. Bardziej pewne jest zatankować do pełna, zresetować licznik kilometrów i wtedy porównywać.
@e3b0c: mój znajomy pracuje na stacji i proponuje zawszę vervę bo mają premie od sprzedażny tego paliwa. nie ma najmniejszego sensu tankowania tego paliwa "premium". po prostu jest grupa bogatszych klientów i to jest okazja do wyciągnięcia paru złotych więcej.
Slowo klucz: spalanie stukowe. To jest cos co mozna latwo zdiagnozowac i zmierzyc. I tutaj 98 poprawia sprawe. Nawet w starych silnikach, ktore na 95 "stukaja", o silnikach po chiptuningu nie wspominając.
Akurat audi wydało wszystkie pieniądze na oprogramowanie "poprawiające" czystość diesli i na soft do benzyniaków zmieniający mapę w zależności od liczby oktanowej już zabrakło.
@friesee: Orlen zapłacił za test wykazujący, że można kupować tańsze paliwo, co zmniejszy ich przychód. Niemcy dopłacili żeby jeszcze bardziej osłabić polskiego producenta. ( ͡°͜ʖ͡°)
wszystkie firmy w Polsce biorą paliwo hurtem z Orlenu
@KonstantyJanZahorowski: właśnie nie, biorą albo z orlenu albo z lotosu, co prawda orlen ma więcej baz paliwowych niż lotos ale i tak orlen nie jest monopolistą
Komentarze (179)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
W lipcu 2003 tygodnik Motor został wykupiony przez niemieckie wydawnictwo Heinrich Bauer Verlag Kommanditgesellschaft z Hamburga
Niemcy dopłacili żeby jeszcze bardziej osłabić polskiego producenta. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez moderatora
@KonstantyJanZahorowski: właśnie nie, biorą albo z orlenu albo z lotosu, co prawda orlen ma więcej baz paliwowych niż lotos ale i tak orlen nie jest monopolistą