Siema Mirki i Węgierki. Doświadczyłem przykrej sytuacji ze strony X-komu i Lenovo, oto post, który popełniłem na ich fp na twarzoksiążce opisujący całą inbę i czekam na jego akcpetację. Dzielę się tym z wami ku przestrodze i w nadziei na pomoc. Na pohybel!!11oneone!!
Chciałbym przedstawić sytuację, która spotkała mnie po zakupie sprzętu w salonie X-kom i trwa do chwili obecnej. W dniu 18.05.2016r nabyłem w Waszym salonie laptop firmy Lenovo, model Yoga 500. Wróciłem do domu, rozpocząłem używanie sprzętu. Po paru tygodniach komputer zaczął wariować, ekran dotykowy, co jakiś czas przestawał działać, komputer sam się wyłączał przez co dwukrotnie utraciłem część pracy licencjackiej podczas jej pisania. Pracownicy salonu poinformowali mnie, że proces gwarancyjny będzie trwał ponad miesiąc, przez co musiałem zrezygnować z oddania komputera ze względu na zbliżający się termin obrony. Oddałem komputer na gwarancję przez salon X-kom z polecenia Pomocy Technicznej producenta. Komputer wrócił do mnie po 6 tygodniach. Po pierwszym włączeniu komputera i użytkowaniu go przez około godzinę sytuacja, która zmusiła mnie do oddania sprzętu powtórzyła się. Komputer znowu zdechł.
Wysłałem komputer na kolejną gwarancję, gdy do mnie wrócił wciąż nie był sprawny. Procesów gwarancyjnych było cztery, obecnie trwa piąty. Na dzień dzisiejszy komputer od momentu zakupu spędził w serwisach x-komu i Lenovo 27 tygodni, co daje okres ponad 6ciu miesięcy. Kiedy komputer do mnie wraca i tak nie działa, kiedy oddaję go na gwarancję i tak go nie mam, sytuacja jest, co najmniej absurdalna. Dodatkowo do całej sytuacji dochodzi niski poziom obsługi w salonie oraz na infolinii(to tyczy się również infolinii Lenovo). Nie otrzymałem z ich strony żadnej pomocy, porady czy też konkretnej informacji o stanie komputera. Pracownicy salonu w C.H. Echo w Kielcach śmiali mi się prosto w twarz podczas przyjmowania ostatniej gwarancji, gdzie dałem poznać swoje zdenerwowanie. Dodatkowo nie potraficie kompetentnie przekazać informacji, zgłosiłem niedziałający ekran dotykowy, Lenovo dostało informacje o niedziałającym touchpadzie. Nie dość, że nie potraficie zapewnić mi działającego sprzętu przez okres 6-ciu miesięcy to zawodzicie pod względem kontaktu zarówno z klientem jak i producentem.
Jeśli uważacie się za poważną firmę to proszę o wyjaśnienie sytuacji, która jest kompletnie nieakceptowalna.
Jeśli ktoś jest zainteresowany to proszę śmiało pisać, mogę wysłać screenshoty całej historii reklamacji. [ad. screeny załączam od razu na wykopalisku.
@
x-kom #
lenovo #
wykopeffect #
xkom #
zrobilimniewkule #
pomocy
Komentarze (107)
najlepsze
Jedna lipa, to jak na laptop, który był reklamowany jako budżetowy laptop do gier to ma bardzo lipne chłodzenie. Dlatego podczas uruchomionej karty nvidii nie działa turbo bost procesora. Można to obejść bez problemu, ale potrzebna jest dobra podkładka chłodząca,