Ponad 150 osób próbowało narysować z pamięci loga 10 znanych firm
Apple, Adidas, Burger King, Starbucks, Ikea, Domino’s Pizza, Foot Locker, Target, 7-Eleven, Walmart. To świetnie obrazuje ile warte są wszelkie portrety pamięciowe rysowane przez policję.
S.....r z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 77
Komentarze (77)
najlepsze
W momencie, gdy na Rondzie de Gaulle'a w Warszawie jakiś typ zacznie strzelać z granatnika do ludzi, to ci ludzie zapamiętają ze szczegółami nawet to, że facetowi wystaje guma od gaci ze spodni i to, że są na niej serduszka.
Druga sprawa - receptą na sukces ''identyfikacji graficznej'' firmy jest trzymanie się swego znaku graficznego. Jeśli coś jest dobre to nie zmienia się tego co kilka lat. Dziś logo TVN narysuje każdy - Polsatu nie zawsze. Forda czy Mercedesa tak, ale z Fiatem już gorzej.
https://www.unilever.pl/Images/unilever-logo_tcm1346-409314.svg
Komentarz usunięty przez moderatora