aż się zalogowałem żeby zakopać, w takich chwilach żałuję że fizyki nie uczy się razem z czytaniem. Żeby zatrzymać samochód jest wymagane duże opóźnienie (dla nie panimajuszich to takie przyśpieszenie tylko że w drugą stronę) którego człowiek nie jest w stanie przeżyć. Równie dobrze można zrobić metalowe pudełko i zrzucić jest z dużej wysokości razem z człowiekiem. Pudełko nawet się nie zadrapie przeciwnie do człowieka.
@pietro137: "co ty p!%!%$#isz ziomuś" jedyne co tu wydaje się spójne do wynalazku to to, że należy go zakopać. JAKIE OPÓŹNIENIE tutaj jakby samochód p!%!%$#ł w ścianę powiedzmy to samochód gwałtownie owszem by się zatrzymał (pasażer wierzgnął by z siłą taką jak przy normalnym zderzeniu ale nic by sobie strasznego nie zrobił. Tu chodzi głównie o to aby strefa zgniotu ograniczała się na zderzaku.
mam plan jak wykorzystać ten zderzak skoro w samochodach go nie chcą ! Jak będzie w stronę Ziemi leciała jakaś kometa, wyślemy sondę która zamontuje na niej zderzak Łągiewki, i przy uderzeniu wyhamuje kometę tak że będziemy bezpieczni, co wy na to ?
Nie wiem czym tutaj się tak fascynować. Rozwiązanie stosowane jest już od jakiegoś czasu w bolidach F1 przekładając energię kinetyczną bolidu podczas hamowania na energię ruchu obrotowego koła zamachowego. I nie jest prawdą, że przy takim hamowaniu znika siła bezwładności. Poza tym w powiązanym linku ujawnia się wiedza "wynalazcy" z fizyki, która nie dość że na poziomie liceum to jeszcze niekompletna. W zderzeniach niesprężystych nie jest spełnione prawo zachowania energii mechanicznej -
@jasonfly: za angielską wiki, hasło regenerative brake:
"Early examples of this system were the front-wheel drive conversions of horse-drawn cabs by Louis Antoine Krieger (1868-1951). The Krieger electric landaulet had a drive motor in each front wheel with a second set of parallel windings (bifilar coil) for regenerative braking.
An Energy Regeneration Brake was developed in 1967 for the AMC Amitron. This was a completely battery powered urban concept car whose
"Złoty medal", heh. Jedno z kilkudziesięciu wyróżnień przyznawanych na wystawie, dokładnie "PRIZE OF THE LEGAL COMPANY “GORODISSKY & PARTNERS” - RUSSIA".
Komentarze (69)
najlepsze
Komentarz usunięty przez autora
niestety nie pomyslal ze jeden czlowiek moze wjechac w drugiego
"Early examples of this system were the front-wheel drive conversions of horse-drawn cabs by Louis Antoine Krieger (1868-1951). The Krieger electric landaulet had a drive motor in each front wheel with a second set of parallel windings (bifilar coil) for regenerative braking.
An Energy Regeneration Brake was developed in 1967 for the AMC Amitron. This was a completely battery powered urban concept car whose
Poza tym ten 'wynalazek' dziala genialnie do pewnej predkosci (takiej którą jest w stanie wyhamować składając się). Potem nagle przestaje działać.
http://www.przeklej.pl/plik/lucjan-lagiewka-rar-00038c8dg8nq