Robię gry dla Ubi. AMA?
Tak od dekady prgramuje i projektuje gry dla różnych korpo. Obecnie jestem w Torontańskiej firmie od "patrzących psów", "dalekich płaczów" czy innych "duchowych zwiadów". Może macie jakieś pytania?
kamikatse z- #
- #
- #
- #
- #
- 559
- Odpowiedz
Komentarze (464)
najlepsze
1. Co sądzisz o Nintendo Switch?
2. Wiesz może, nad jakimi grami Ubi pracuje na ta platformę? ;)
Komentarz usunięty przez moderatora
Tak zrobię!
Dla mnie Blood Dragon jest dowodem, że Ubi jest "specyficzne". Uwielbiałem tą grę i baaaardzo chciałbym zobaczyć kontynuację, ale zawsze jak się zastanawiam - Reskin FC na film akcji z lat 80 i klimat rodem z Kung Fury, mieli chłopaki polot. Z firmowych plotek wiem, że twórcy się przy tej grze świetnie bawili, jak ją robili (no i nie ma się co dziwić, zadanie na ten tydzień: Zrobić
2. Kiedy obiekty przestaną przenikać
1. Wtedy mnie jeszcze nie było w ekipie, więc.. nie wiem. Jako gracz myślę, że było kompletnie odwrotnie. To pokazówka była z upgrejdowana.
2. Na temat symulacji płaszcza w grach komputerowych nie jeden człowiek DOKTORAT zrobił. To nie jest prosta geometrycznie i matematycznie operacja, by wykryć taki konflikt. 3dMax, żeby puścić szmatę na obiekt i ją realistycznie zatrzymać potrzebuje minimum 5 sekund. My mamy max 30 milisekund (30 fps), a