5 rzeczy, które zabiły StarCrafta II
Milionowe nagrody. Turnieje przyciągające setki tysięcy widzów z całego świata. Gra nieoficjalnie uznawana za sport narodowy Korei Południowej. Słowem – kultowy StarCraft II. Co się stało, że obecnie jest prawie zapomniany?
TesterGierPL z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 38
- Odpowiedz
Komentarze (38)
najlepsze
Niech mnie ktoś oświeci. Jeżeli w grze działo się 3x więcej w ciągu sekundy niż teraz, a w najnowszym dodatku mamy stosunek 1:1, to wygląda jakby gra 3-krotnie zwolniła.
A nie, że Protosów dalej nie ma.
No ale kasa..
Diablo 3 też skopali, bo aukcje, bo tranzakcje, tyle gotówki do zgarnięcia! I bardzo szybko okazało się, że jak nie masz prawdziwej gotówki to nie podchodź..
Komentarz usunięty przez moderatora
I tak, Blizzard zawsze był jakościowo perfekcyjny. Do czasu.
Tak naprawdę przyczyna jest jedna - pojawiły się gry MOBA oraz CSGO które są o wiele, wiele łatwiejsze do opanowania a więc mają dużo graczy dlatego jest większa widownia jak są rozgrywki na wysokim szczeblu a dzięki temu więcej
Wydaje mi się że przy obecnym pokoleniu graczy tylko uproszczenie gry mogłoby to zmienić ale to by ją też zabiło w oczach obecnych fanów, już nie mówiąc o pro-graczach
Na poziomie amatorskim pewnie to nie ma sensu ale skoro na turniejach jest to praktykowane to raczej ma cel i się sprawdza - a gracze amatorscy wzorują się na lepszych i