"Wystarczy, że stojąc w sklepie przed odpowiednią półką jedna z marek wyda Ci się bardziej znajoma lub skojarzy z czymś przyjemnym. Automatycznie wzrasta wtedy prawdopodobieństwo, że sięgniesz właśnie po dany produkt"
Reklama tych papierosów jest "nadana" w ten a nie inny sposób nie dlatego że koniecznie autorzy chcieli się bawić w przekaz podprogowy, a dlatego że na bolidach F1 nie wolno umieszczać reklam wyrobów tytoniowych. Ferrari obeszło ten zakaz właśnie w ten sposób.
Aaaale naciągane. Po za tym bądźmy poważni - jak normalny człowiek idzie do sklepu to racjonalnie ocenia wartość produktu - jeśli ktoś sugeruje się reklamami i jakimś "przekazami podprogowymi" to jest idiotą. Ja wiem że coca-cola to gówno i żadna reklama nie przekona mnie żebym to pił.
@AdrianV91: Obecnie nasze zakupy mają coraz mniej wspólnego z racjonalnością. Wiele rzeczy kupujemy pod wpływem impulsu. Świetny przykład - gumy do żucia - zawsze umieszczone przy kasach, aby czekanie w kolejce i nuda spowodowały impuls i sięgnięcie po gumę. Większość ludzi kupujących gumy nie planuje tego przed wejściem do sklepu.
Także hipermarkety posiadają konkretne ułożenie towarów pozwalające na zwiększenie sprzedaży. Polecam
Komentarze (24)
najlepsze
- team nazywa się Scuderia Ferrari Marlboro
- jednym z głównych sponsorów jest Marlboro
- bolidy są czerwone
- kody kreskowe (a później białe ramki) były umieszczone w miejscu, które dawniej zajmował napis Marlboro (najdłużej był dopuszczany na GP Chin)
I żeby ci wszyscy poszukiwacze podprogowej reklamy wyrobów tytoniowych się zesrali, to skojarzeń z
Także hipermarkety posiadają konkretne ułożenie towarów pozwalające na zwiększenie sprzedaży. Polecam
http://pl.wikipedia.org/wiki/Merchandising
Tak więc nasze zachowanie w sklepie nie jest w
Komentarz usunięty przez autora
http://www.wirtualnemedia.pl/img/92/119/156_nowy-2.jpg