duster trochę naciągany.. polecam obejrzeć automaniaka jak wyjechali niva, uazem i tym rumuńskim reno.. wytrzymałość maszyny na totalnie innym poziomie.. w teren można.. ale trzeba ze sobą lawetę brać..
@PeterFile: W tym zestawieniu jedynym naciąganym samochodem jest renegade na płycie podłogowej 500x, co do sztywności konstrukcji to w nivie przy większych wykrzyżach nie da się zamknąć klapy czego nie zaobserwujesz w dusterze. Często jeżdże dusterem w lekkim terenie i radzi sobie świetnie, nic się nie psuje i nie ciągnę za sobą lawety, mimo że mam jeszcze zmotanego jimniego i pickupa na 33".
Brakuje Grand Vitary. Jako jeden z niewielu aut typu SUV wyposażonej w mechaniczną blokadę dyferencjału w standardzie. Wrangler ma taką dopiero w najbogatszej wersji Rubikon.
@SeaWeasel: dobra już ogarnąłem. Wranglery nie mają blokady centralnego dyferencjału, bo go nie mają. Nie mogą więc sobie jeździć 4x4 po asfalcie. Na to nie wpadłem. Od razu przy 4H zachowują się tak jak GV2 z blokadą. Blokady przód i tył ma dopiero wersja Rubikon, czyli ta bardzo droga.
Tak czy siak brak GV2 w tym zestawieniu, to błąd. Tej pierwszej GV nie nazwałbym SUV.
Komentarze (6)
najlepsze
Tak czy siak brak GV2 w tym zestawieniu, to błąd. Tej pierwszej GV nie nazwałbym SUV.