„Gość Niedzielny” liderem sprzedaży tygodników opinii. W górę „Gazeta Polska"
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w marcu br. był „Gość Niedzielny”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Gazeta Polska”, a na czele spadków znalazł się „Wprost”.
bluesol z- #
- #
- #
- #
- 74
Komentarze (74)
najlepsze
@redmad: widzę, że mamy do czynienia z ekspertem ds. mediów. Masz jakieś potwierdzenie na to co piszesz? Czytałeś kiedyś Gościa? Bo z tego co piszesz wynika, że chyba raczej nie. Targetem GN raczej nie są dziadki, ale nieco młodsi czytelnicy (powiedzmy 35-50 lat).
xD
@silaglosu: Raczej tylko sprzedawany, reklama jest tylko w paru szczególnych przypadkach. Np mówią, że tam sie coś znajduje odnośnie czegoś tam. Bo tak to każdy wie, że te gazety tam leżą ( ͡° ͜ʖ ͡°)