MediaExpert - jak zamrozić gotówkę na 35 dni :)
Siemka, chciałem się z wami podzielić pewną historią zakupu w MediaExpert.
Otóż, 6 kwietnia moja żona kupiła (zamówiła i zapłaciła online) w wyżej wymienionym sklepie NOWY depilator laserowy za 1500 zł.
Przyszedł taki:
Niezwłocznie zgłosiliśmy reklamację, przysłano do nas kuriera który odebrał paczkę z używanym sprzętem. Przypadki się przecież zdarzają, pewnie w magazynie ktoś się pomylił i zamiast nowego urządzenia przesłano nam zwrot z serwisu - pomyśleliśmy :) Zdecydowaliśmy się na wymianę sprzętu na nowy egzemplarz.
Po jakimś czasie kurier dostarczył kolejną przesyłkę, tym razem to:
Plomby higieniczne pozdejmowane - tak jak i w pierwszym przypadku. Urządzenie używane a pudełko, jakby służyło komuś 5 lat.
Na prośbę o wyjaśnienie jak to w ogóle możliwe, że taka sytuacja ma miejsce otrzymaliśmy taką odpowiedź:
niestety nie mam wpływu na to jaki sprzęt zostaje wysłany ponieważ przesyłki są wysyłane z magazynu , a ja nie mam do nich wglądu.
Po 35 dniach od dnia wpłaty, dwóch odesłanych paczkach i kilkunastu~ mailach/telefonach do działu obsługi klienta, udało się odzyskać kasę.
Ma ktoś z was podobne doświadczenia ze MediaExpert? Czy to u nich norma?
Komentarze (45)
najlepsze
Dzień dobry,
znaleźliśmy Pana wpis podczas analizowania opinii na temat naszego sklepu w sieci. Przepraszamy za zaistniałą sytuację - nie powinna mieć ona miejsca. Produkty pochodzące z ekspozycji lub poddawane "odświeżeniu" przez producenta, posiadają stosowne oznaczenie, a sprzedawca ma obowiązek poinformowania konsumenta o tym fakcie. Najwyraźniej w tym wypadku tak się nie stało za co przepraszamy.
Prosimy o przesłanie w wiadomości prywatnej na naszym FB (https://www.facebook.com/Mediaexpert) skanów/wyraźnych zdjęć paragonu, a my przekażemy sprawę dalej. Prosimy również złożyć reklamację przy pomocy naszego formularza na stronie www lub w sklepie stacjonarnym - przyśpieszy to rozwiązanie sprawy. Jeszcze raz przepraszamy za niedogodności związane z Pana
Płaciłbyś za czyjś błąd?