Producent obiecał aktualizację systemu, ale nie dotrzymał słowa.
Czy w takiej sytuacji konsument może domagać się zwrotu pieniędzy z tytułu niezgodności towaru z umową?
GratisLPG z- #
- #
- #
- 8
- Odpowiedz
Czy w takiej sytuacji konsument może domagać się zwrotu pieniędzy z tytułu niezgodności towaru z umową?
GratisLPG z
Komentarze (8)
najlepsze
Nie wiem jak wygląda sam upgrade to wyższej wersji ale za politykę ćwoków od smartfonów już dawno się powinna zabrać KE.
Tu nie chodzi o to aby dawać wyższy numerek androida żeby mieć wyższy numerek i dodatkowe bajery, ale o bezpieczeństwo. Ile było akcji że wykrywali lukę np. w androidzie 5.0, a ty kupiłeś telefon z 4.2.2 pół roku wcześniej i nic, żadnej łatki. Dla mnie po takiej akcji
Nie wiem jak wygląda sam upgrade to wyższej wersji ale za politykę ćwoków od smartfonów już dawno się powinna zabrać KE.
Tu nie chodzi o to aby dawać wyższy numerek androida żeby mieć wyższy numerek i dodatkowe bajery, ale o bezpieczeństwo. Ile było akcji że wykrywali lukę np. w androidzie 5.0, a ty kupiłeś telefon z 4.2.2 pół roku wcześniej i nic, żadnej łatki. Dla mnie po takiej akcji powinno być automatycznie - towar niezgody z umową i do widzenia, bo co to za telefon po którym może mi chodzić każdy.
Analogicznie mało było akcji gdzie był problem ze sprzętem i jakoś firmy były w stanie wymieć setki tysięcy baterii? A tu się często po prostu nie chce dać kilku groszy programistom.
Właśnie o to też mi
Pewnie na poczatku będą straszyć karami umownymi i wynajdą jakieś kruczki typu "aktualizacja może być opóźniona z przyczyn niezależnych" i powołają się na śnieg w maju albo niskie plony batatów w Mozambiku.