@ShellshockNam92 tylko do tego czasu developer może zdarzyć zbankrutować, a Ty będziesz płacił firmie która z producentem może nie mieć wiele wspólnego.
Piractwo jest i będzie. Przeszkadza to głównie korporacjom. Zamiast składać pozwy mogliby: -zamieszczać w internecie utwory za darmo ale poprostu w niższej jakości. -pobierać opłaty za ściągnięcie/odtworzenie/granie lecz w zależności od oceny użytkowników a nie wg własnego ego. Jak komuś się spodoba dana twórczość to kupi płytę/pójdzie do kina/pójdzie na koncert.
@kwmaster: ale jak juz kupowac oryginal to w zyciu z oficjalnego sklepu producenta. Mozna kupic edycje GOTY kupic juz za 80-90zl w innych sklepach. No chyba, ze ktos lui przeplacac.
Powiem więcej. Jakiś artysta wypuszcza płyte. Ceny po 49zł za 12/14/16 piosenek a podobają mi się tylko dwie. Ja mam jeszcze jeden problem. Bitrate. Na słuchawkach, czy z głośników... brzmi inaczej. duży na słuchawkach wydaje się tak krystaliczny że mnie denerwuje. Weź teraz kup płyte dla piosenki, nagraj ją w dwóch bitrate.
Artysta tworzy muzykę, która domyślnie ma ponad 5 tys. kbps bitrate.
Później w procesie dystrybucji bitrate można odpowiednio zmniejszać do mniejszego - 128, 328, ponad 1k etc.
Na CD dostajesz całkiem przyzwoity, a w streamingu muzyki jest zwykle ograniczony do 328 ze względu na koszty utrzymania infrastruktury po obu stronach: użytkownik oczekuje, że będzie mógł ładować muzykę w miarę komfortowo - wynik ten uzyska właśnie w
Komentarze (175)
najlepsze
@Willy666: Tym, tym, tym-ty-rym, tym…
tytytytyty tytytyty ytytytytytytytytytytytyytytty RYM! tyyyyym....
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez moderatora
-zamieszczać w internecie utwory za darmo ale poprostu w niższej jakości.
-pobierać opłaty za ściągnięcie/odtworzenie/granie lecz w zależności od oceny użytkowników a nie wg własnego ego.
Jak komuś się spodoba dana twórczość to kupi płytę/pójdzie do kina/pójdzie na koncert.
A widzisz tu jakikolwiek link?
Ja mam jeszcze jeden problem. Bitrate. Na słuchawkach, czy z głośników... brzmi inaczej. duży na słuchawkach wydaje się tak krystaliczny że mnie denerwuje. Weź teraz kup płyte dla piosenki, nagraj ją w dwóch bitrate.
Artysta tworzy muzykę, która domyślnie ma ponad 5 tys. kbps bitrate.
Później w procesie dystrybucji bitrate można odpowiednio zmniejszać do mniejszego - 128, 328, ponad 1k etc.
Na CD dostajesz całkiem przyzwoity, a w streamingu muzyki jest zwykle ograniczony do 328 ze względu na koszty utrzymania infrastruktury po obu stronach: użytkownik oczekuje, że będzie mógł ładować muzykę w miarę komfortowo - wynik ten uzyska właśnie w