AMA - Kierowca ciezarowki - dystrybucja Holandia.
Witam. Od 7 lat mieszkam w Holandii, natomiast od roku pracuje jako kierowca samochodu ciezarowego. Zapraszzzazada
F.....o z- #
- #
- #
- #
- 80
- Odpowiedz
Witam. Od 7 lat mieszkam w Holandii, natomiast od roku pracuje jako kierowca samochodu ciezarowego. Zapraszzzazada
F.....o z
Komentarze (73)
najlepsze
2. Ile czasu spędzasz w domu, a ile trasie.
1 Zarobki w zaleznosci od ilosci godzin od 2400 do 2800 netto.
2 Dystrybucja krajowa, wiec codziennie w domu. Praca 5-6 dni na tydzien do 60h na tydzien, wiec srednio 10 - 12h dziennie i tak wychodzi.
Jesteś sam czy z partnerką?
Ile wydajesz na życie (mieszkanie , wyżywienie, samochód, itd.) ?
Ile możesz odłożyć?
Zamierzasz wrócić do Polski?
Gdzie pracowałeś wcześniej i ile zarabiałeś?
Gdzie widzisz się za 5 lat?
2. Gdzie robisz przerwy 45 minut na tacho?
3. Kiedy ostatnio miałeś jakąś kontrolę inspekcji Holenderskiej?
4. Czy zastanawiałeś się ile jeszcze zamierzasz pracować w tym zawodzie?
5. Czy w Twojej firmie auta mają CB radia?
6. Jakich narodowości są Twoi inni koledzy kierowcy w firmie?
7. Szerokości!
1 Dziennie wychodza standardowo 3 kursy, czasami ,ale rzadko trafia sie dwa.
2 Przerwy krece w zaleznosci od potrzeby lub mojego widzimisie z tym jest zupelna samowolka, czyli w DC, pod sklepem po rozladunku, badz jakim kolwiek innym miejscu, ktore mi przypasuje. Dodam, ze trasy maja dokladnie okreslona liczbe km i czas na powrot od wyjazdu. Natomiast tu tez nie ma zadnego nacisku ze strony firmy i jak zrobie 20 km wiecej czy przyjade godzine po zaplanowanym powrocie nie ma zadnych problemow.
3 Jeseli chodzi o kontrole drogowe to wiekszosc starych kierowcow 15+ lat doswiadczenia. Mowia najczesciej, ze mieli jedna kontrole jak byli w Niemczech. W NL kontrole w stosunku do rodzimych ciezarowek na drogach spotkasz rzadziej niz Yeti, a o kontrolach w oddzialach firm slyszalem, ze sie zdarzaja.
4 Dopiero zaczalem i lubie ta prace, wiec raczej dlugo, ale jak pisalem gdzies wyzej, chce zrobic uprawnienia na dzwig mobilny badz jezdzic z gabarytami.
5 CB brak, bo nie
Słyszałem od kierowcy ciężarówki, że nigdzie w Europie nie jeździ się na suwak. Jak jego prawda ma się do tego z czym spotykasz się na drogach Holandii?