Trochę autobusy się zrobiły z tych bolidów. Mi z wyglądu najbardziej podeszło Toro Rosso, wydaje się najkrótszy ze wszystkich, taki prosty, zwięzły :) Właśnie ma ktoś może porównanie długości wszystkich bolidów?
Podobno w tym roku Mercedes i Ferrari przekroczą granice 1000KM. Mimo to brzmienie tych silników jest koszmarne. Porównując do V10 z sezonów 2004-2005 które kręciły się do 19 tys obrotów i miały 950 KM to te silniki to rzeczywiście kosiarki. Strasznie słabo wypada na tych testach Honda. Najsłabszy silnik w stawce do tego najbardziej awaryjny.
@lars33: chętnie, ale jak widać zatrudniają tam debili którzy wolą pyrrr bruuu psss, zamiast rasowego brzmienia silnika. Wymyślili tor testowy do nowych podzespołów downsizingu, a wyścigi F1 to tylko skutek uboczny tych testów. Więcej emocji i nieprzewidywalności jest start dwoma cinquecento z pod świateł, niż w obecnej F1
Najfajniejsze w jeździe bolidem jest to,że trzeba oszukać własny mózg.Jedziecie 150 km / h i wchodzicie w zakręt, logika podpowiada że już po was a siła docisku bolida umożliwia wejście w zakręt bez problemów ( ͡°͜ʖ͡°)
@Stivo75: Powiem Ci więcej. Podobno przy prędkości około 140 - 160 km/h bolid ma taką siłę docisku, że mógłby jeździć po suficie tunelu (gdyby nie było zabezpieczenia odcinającego paliwo).
@Kurot: Ta, a mimo to ruszają i generują sporo więcej mocy od w cholerę głośnych V8 zużywając jednocześnie sporo mniej paliwa i wytrzymując więcej weekendów.
@Paj_Chi_Wo: F1 po prostu poszła w wydajność. Wykorzystują każdy dżul dostępnej energii, obecne systemy rekuperacji po prostu wykorzystują do napędu energię, która była "marnowana" na hałas. Bardzo żałuję że nie dane mi już będzie usłyszeć na torze ryku V10, ale takie czasy
Komentarze (160)
najlepsze
Właśnie ma ktoś może porównanie długości wszystkich bolidów?
Strasznie słabo wypada na tych testach Honda. Najsłabszy silnik w stawce do tego najbardziej awaryjny.
cinquecento z dziurawym tłumikiem ma bardziej rasowy dźwięk silnika.
Wymyślili tor testowy do nowych podzespołów downsizingu, a wyścigi F1 to tylko skutek uboczny tych testów.
Więcej emocji i nieprzewidywalności jest start dwoma cinquecento z pod świateł, niż w obecnej F1
https://www.youtube.com/watch?v=xKV2WmNsWRI
Gdy brylował Senna i inne legendy F1?
@Basteq: TO krzesło