Jak Mobile Vikings traktuje swoich klientów...
Witajcie, chciałabym podzielić się z Wami drobną "przygodą" jaka spotkała nas podczas tegorocznych wakacji.
Dość przypadkiem wraz z #
niebieskipasek natknęliśmy się na ofertę Mobile Vikings, postanowiliśmy że zamiast abonamentów wykupimy sobie ofertę na kartę i jak się nam spodoba to będziemy sobie swobodnie "dryfować" na pokładzie Vikinga.
Wszystko było dobrze aż do wakacji, otóż w tym roku postanowiliśmy zwiedzić słoneczną Albanię i po przylocie na miejsce okazało się, że dosyć ciężko tam z roamingiem bo stawki bardzo wysokie no ale w hotelu wifi więc ok.
Powiadomiliśmy rodzinę że wszystko ok, udaliśmy się do hotelu i okazało się że jest lekkie zamieszanie (nie będę opisywać bo to nie jest tematem tego wpisu).
Na drugi dzień było kilka niedomówień, które chcieliśmy wyjaśnić, a że nie mogliśmy znaleźć rezydentki #
niebieskipasek postanowił zadzwonić i po dość dłuższej rozmowie wszystko zostało wyjaśnione ale okazało się że na koncie w telefonie zostało kilka groszy, że już nawet nie dało się sygnału puścić, jako że zbliżała się nasza pierwsza wycieczka "w teren" chcieliśmy iść przygotowani i postanowiliśmy doładować telefon zanim wyruszymy w podróż.
1 próba ... i nic kasa z konta nie zeszła i na telefonie też niespecjalnie saldo się zmieniło.
2 próba ... i dalej nic no to #
niebieskipasek zaczął pisać do Helpdesku
Po krótkiej i dość sprawnej rozmowie kazano wyłączyć i włączyć telefon i następnie spróbować doładować.
3 próba ... i dalej nic, no i zaczęła się lekka nerwówka no bo w zasadzie sam początek wczasów i już jeden telefon w sumie tylko jako zegarek służył a gdzie jeszcze 2 tygodnie :)
Po kolejnym kontakcie z Helpdeskiem otrzymaliśmy informację, że system płatniczy nie chce przepuścić tej transakcji.
No to lekka załamka no bo wiadomo drugi telefon kasę miał ale rożnie to bywa za granicami zgubienie, kradzież, awaria czy coś i zostajemy bez kontaktu.. lecz wtedy przychodzi ON ... CAŁY NA BIAŁO - Pan z Helpdeska.
"Twoje konto zostało zasilone 19 punktami Vikinga" #
picreal
Przychodzi wiadomość na messenger FB od człowieka z Helpdeska, że ze względu na naszą owocną współpracę przyznali nam gratis 19 punktów czyli 19 zł - kwota potrzebna na doładowanie.
Jak dla mnie to Skandalicznie Dobry Helpdesk i załatwienie sprawy po mistrzowsku, bardzo serdecznie dziękujemy, proszę o Wykop specjalnie dla Pana z Helpdesk Mobile Vikings.
Komentarze (10)
najlepsze