Obejrzałem ten krótki gameplay umieszczony na stronie Greenlight, i gra raczej szału nie robi. Ot, ze strony mechaniki, zwyczajna platformówka indie, stylizowana na retro. Rynek jest tego pełen. Może się mylę, może masz na grę jakiś swój unikalny patent, dzięki któremu mechanika będzie się wyróżniała, ale w trailerze tego nie pokazałeś.
To, co mogło być atutem, czyli umiejscowienie akcji w sennych majakach czworonoga, jest naprawdę nijakie. Tytuł znaleziska mnie zachęcił, chciałem zobaczyć
@piotr-lipert: Fajny pomysł. Mojemu psu ostatnio się śniło, że liże się po jajkach, a to przecież suczka. Jak chcesz możesz ten motyw wykorzystać w swojej grze.
Przede wszystkim myślę, że najlepszym krokiem jest próba zrobienia super małej gry. Będziesz miał wtedy konkretne problemy do rozwiązania, nie będziesz się uczył 'na sucho' i wszystko zostanie zapamiętane i opanowane lepiej i na dłużej.
@piotr-lipert: fajnie wygląda. Miałem się przyczepić że pixelowa, ale jednak fajnie zrobiona. Jedyne co to nie podobają mi się napisy jak RETRY, WELL DONE i inne. Jakoś nie pasują. Tak jakby do gry na amidze wrzucić jakiś szajs z atari czy pc tamtych czasów :) 1. Ile planujesz zarobić? 2. Myślisz że może być jak z Bulb Boy, zarobią lets playerzy a ty dostaniesz tylko kilka nagród i nic więcej? 3.
@poporkuto: 1. Na początek $3k na KS żeby spokojnie robić grę przez kilka miesięcy. Chciałbym, żeby też pokryło koszt przygotowania następnej gry na KS, albo dla wydawców. 2. Nie znam tej historii (zaraz obejrzę) ale mam długoterminowy plan z grami i nawet jak wyjdę tylko na zero z pierwszą grą to będzie super. 3. Personalna preferencja. Kocham pixel art :)
@piotr-lipert Oprócz głównej historii zrób też dodatkowy tryb z trudnymi levelami, mogą być nawet te same levele ale w trudniejszej wersji jak np. w Nihilumbra.
Te animacje wyglądają nieco dziwnie, jakby pies ślizgał się po tej linie.
Czy pies będzie się uczył jakichś nowych umiejętności w miarę postępu w fabule? W jaki czas na przejście przez przeciętnego gracza celujesz?
To chyba pierwsza gra z gier Wykopowiczów które tu widziałem przez kilka lat,
@JanuszTypowyMolibdenowy: Nowych umiejętności raczej nie. Ale planujemy dodać jeszcze jeden rodzaj interakcji - szczekanie - żeby zmieniać stany różnych obiektów (wiewiórki latają w drugą stronę np, jak małpy w https://www.youtube.com/watch?v=GeOe4mZzWCk). Będą za to nowe narzędzia - oprócz piłki planujemy frisbee, kość i patyk, każde z innym zastosowanie.
Chcielibyśmy zrobić grę na conajmniej 3h - w tej chwili youtuberom przejście demo zajmuje 15-20 min (ale jest trochę za trudne).
Na 120Hz monitorze animacje w intrze chodzą 2x szybciej niż powinny a po przełączeniu go w 60 Hz albo menu się nie pojawia albo gra nie startuje (biały ekran i nic).
@trv61866: Wiem, w przyszłym tygodniu bugfix tego - źle napisałem tam jeden skrypt (jest zależny od fps) - możesz nacisnąć esc żeby przejść do menu od razu.
Komentarze (29)
najlepsze
To, co mogło być atutem, czyli umiejscowienie akcji w sennych majakach czworonoga, jest naprawdę nijakie. Tytuł znaleziska mnie zachęcił, chciałem zobaczyć
źródło: comment_HpTVtCb56JdR6eCeZxvkhY6jszLgXYnA.jpg
PobierzSkąd pomysł na taką grę?
https://noobtuts.com/unity/2d-flappy-bird-game
Ten subreddit to fantastyczne źródło materiałów : https://www.reddit.com/r/Unity2D/ i odpowiadają na wszystkie konkretne pytania. Unity ma całkiem niezłe tutoriale: https://unity3d.com/learn/tutorials/topics/2d-game-creation (jeżeli dasz radę oglądać video zamiast czytać).
Przede wszystkim myślę, że najlepszym krokiem jest próba zrobienia super małej gry. Będziesz miał wtedy konkretne problemy do rozwiązania, nie będziesz się uczył 'na sucho' i wszystko zostanie zapamiętane i opanowane lepiej i na dłużej.
1. Ile planujesz zarobić?
2. Myślisz że może być jak z Bulb Boy, zarobią lets playerzy a ty dostaniesz tylko kilka nagród i nic więcej?
3.
2. Nie znam tej historii (zaraz obejrzę) ale mam długoterminowy plan z grami i nawet jak wyjdę tylko na zero z pierwszą grą to będzie super.
3. Personalna preferencja. Kocham pixel art :)
Dzięki!
Te animacje wyglądają nieco dziwnie, jakby pies ślizgał się po tej linie.
Czy pies będzie się uczył jakichś nowych umiejętności w miarę postępu w fabule? W jaki czas na przejście przez przeciętnego gracza celujesz?
To chyba pierwsza gra z gier Wykopowiczów które tu widziałem przez kilka lat,
Chcielibyśmy zrobić grę na conajmniej 3h - w tej chwili youtuberom przejście demo zajmuje 15-20 min (ale jest trochę za trudne).
Dzięki za miłe