13 Października zamówiłem w ich sklepie preorder Battlefield 1 razem ze steelbookiem na PS4.
Przesyłka miała zostać wysłana 20 października, lecz tego dnia dostałem od nich wiadomość ze jest problem z dostępnością steelbooków i gra zostanie wysłana tak jak miała zostać, ale steelbook dopiero na następny dzień, na ich stronie zamówienie zmieniło status na wstrzymane.
24 października po grze oraz steelboku nie było słychu, więc postanowiłem do nich napisać emaila z zapytaniem co się z zamówieniem dzieje, ponieważ nie dostałem żadnego potwierdzenia wysłania, ani listu przewozowego.
Do 27 października nie otrzymałem od nich żadnej odpowiedzi więc postanowiłem napisać jeszcze raz, ale najwyraźniej sklep ma kompletnie wywalone na swoich klientów i do dzisiaj nie otrzymałem żadnej informacji co się dzieje z zamówieniem. Z tego co widzę ze nie jestem jedynym, gdyż na ich fanpage na facebook'u nie trudno znaleźć innych niezadowolonych klientów którzy swojej kopii Battlefield 1 nie otrzymali.
Komentarze (17)
najlepsze
źródło: comment_oEDCTlnYLQ40eDMY1DBWaPzXVO6o6AtS.jpg
PobierzJa zawsze kupowałem cyfrowe jak zależało mi na expie (diablo III np.)
W "profesjonalnym" i "dla graczy" sklepie internetowym za 249zł. Naprawde warto wydać 30 złotych dla preordera, który dotrze 3 dni po premierze lub kupić w dniu premiery taniej?