13 Października zamówiłem w ich sklepie preorder Battlefield 1 razem ze steelbookiem na PS4.
Przesyłka miała zostać wysłana 20 października, lecz tego dnia dostałem od nich wiadomość ze jest problem z dostępnością steelbooków i gra zostanie wysłana tak jak miała zostać, ale steelbook dopiero na następny dzień, na ich stronie zamówienie zmieniło status na wstrzymane.
24 października po grze oraz steelboku nie było słychu, więc postanowiłem do nich napisać emaila z zapytaniem co się z zamówieniem dzieje, ponieważ nie dostałem żadnego potwierdzenia wysłania, ani listu przewozowego.
Do 27 października nie otrzymałem od nich żadnej odpowiedzi więc postanowiłem napisać jeszcze raz, ale najwyraźniej sklep ma kompletnie wywalone na swoich klientów i do dzisiaj nie otrzymałem żadnej informacji co się dzieje z zamówieniem. Z tego co widzę ze nie jestem jedynym, gdyż na ich fanpage na facebook'u nie trudno znaleźć innych niezadowolonych klientów którzy swojej kopii Battlefield 1 nie otrzymali.
Komentarze (17)
najlepsze
Na infolinie cud się dodzwonić, na maile nie odpowiadają... kpina.
Najgorszy to jest UI tego sklepu, #!$%@? znaleźć tam coś to tylko przez wyszukiwarkę się da, która i tak działa mega #!$%@?.
Nie wiem co za debil zmieniał im stronę sklepu. Stara była super.